rolanauczyciel
dołączył26 lutego 2010 15:52
ostatnio zalogowany17 lutego 2025 07:29
przedmiot
  • Matematyka
  • Informatyka
szkoła
  • Szkoła podstawowa
województwopomorskie
Opis i analiza sposobu realizacji wymagania 8 ust.3 pkt 3 (2024-06-26) Awans zawodowy
Matematyka, stare zasady.
Opis i analiza sposobu realizacji wymagania 8 ust.3 pkt 4a (2024-06-26) Awans zawodowy
Matematyka, stare zasady.
Opis i analiza sposobu realizacji wymagania 8 ust.3 pkt 4b (2024-06-11) Awans zawodowy
Opis i analiza sposobu realizacji wymagania 8 ust.3 pkt 4b Wykonywanie zadań opiekuna stażu, opiekuna praktyk pedagogicznych, nauczyciela doradcy metodycznego, przewodniczącego zespołu nauczycieli, koordynatora wolontariatu, koordynatora projektu, kuratora społecznego, egzaminatora ...
Plan rozwoju zawodowego nauczyciela mianowanego ubiegającego się o stopień zawodowy nauczyciela dyplomowanego (2024-06-11) Awans zawodowy
Nauczyciel matematyki, stare zasady.
Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego nauczyciela mianowanego (2024-06-11) Awans zawodowy
Nauczyciel matematyki, stare zasady.
Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego (2015-06-03) Awans zawodowy
Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela mianowanego: matematyka, zajęcia komputerowe.
Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego ubiegającego się o stopień zawodowy nauczyciela mianowanego. (2013-07-03) Awans zawodowy
Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego ubiegającego się o stopień zawodowy nauczyciela mianowanego.
Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego nauczyciela stażysty (2010-06-08) Awans zawodowy
Publikacja zawiera sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego nauczyciela stażysty ubiegającego się o stopień nauczyciela kontraktowego.
Plan rozwoju zawodowego nauczyciela stażysty (2010-03-01) Awans zawodowy
Publikacja zawiera plan rozwoju zawodowego nauczyciela stażysty ubiegającego się o stopień nauczyciela kontraktowego.