Dodaj publikację
Autor
Karina Dudek
Data publikacji
2011-05-23
Średnia ocena
2,00
Pobrań
879

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Publikacja, to przykładowe oceny opisowe z wychowania fizycznego i zajeć sportowych dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym i znacznym uczeszczajacych do klas ponadgimnazjalnych.
 Pobierz (docx, 13,5 KB)

Komentarze

stazystaol, 2012-01-12

fajne przyklady. mi sie przydadza do opisu moich uczniow

Podgląd treści

OCENA ŚRÓDROCZNA

Z WYCHOWANIA FIZYCZNEGO I ZAJĘĆ SPORTOWYCH

ROK SZKOLNY 2010\2011

KL. I SPP

MATEUSZ

Jest bardzo aktywny i systematyczny, chętnie ćwiczy. Zawsze przygotowany do lekcji, posiada czysty strój gimnastyczny. Zdyscyplinowany, zna oraz stosuje zasady bezpieczeństwa. Nie potrzebuje motywowania do podjęcia aktywności fizycznej. Poprawnie wykonuje ćwiczenia gimnastyczne, bardzo angażuje się w mini grach sportowych , lubi także ćwiczenia ruchowe do muzyki. Z niewielką pomocą potrafi przeprowadzić rozgrzewkę. Poczynił znaczne postępy w nauce pływania. Zna i stosuje podstawowe przepisy wybranych gier. Potrafi współdziałać w grupie, jest koleżeński .

KATARZYNA

Jest bardzo pilna i aktywna, chętnie ćwiczy, jest systematyczna, nigdy nie zgłasza niedyspozycji. Zawsze przygotowana do lekcji, posiada czysty strój gimnastyczny. Na ogół zdyscyplinowana, nie sprawia problemów wychowawczych, dba o bezpieczeństwo swoje i kolegów. Poprawnie wykonuje ćwiczenia gimnastyczne, z bardzo dużym zaangażowaniem bierze udział w grach i zabawach zespołowych w tym w grze w piłkę nożną i unihokeja. Wkłada dużo pracy w opanowanie umiejętności pływackich. Umie współpracować w grupie, choć nierzadko wykazuje cechy przywódcze. Często zachęca swoich rówieśników do aktywnego udziału w zajęciach.

PRZEMYSŁAW

Uczeń zawsze przygotowany do lekcji, aktywnie w nich uczestniczy. Wykazuje postęp w nabytych umiejętnościach ruchowych i motorycznych. Stara się sumiennie, w miarę możliwości wykonywać polecone ćwiczenia. Zdarza się jednak, że potrzebuje motywacji ze strony nauczyciela. Wykazuje duże zainteresowanie grami zespołowymi , zwłaszcza piłką nożną. Zna zasady gier zespołowych i ich przestrzega. Ze względu na częste problemy zdrowotne sporadycznie uczestniczy w zajęciach na pływalni. Koleżeński, nie stwarza sytuacji konfliktowych, chętnie współpracuje w zespole. Na ogół zdyscyplinowany. Stosuje się do zasad bezpieczeństwa na lekcji. Niekiedy zapomina o potrzebie zmiany stroju.

KRZYSZTOF

Uczeń chętnie i aktywnie bierze udział w lekcjach, stara się wykonywać ćwiczenia w stopniu, na jaki pozwalają jego możliwości psychoruchowe. Z poświęceniem uczestniczy w zabawach i grach zespołowych, nierzadko wykazując się znajomością ich zasad. Systematycznie i aktywnie pracuje nad podniesieniem poziomu sprawności fizycznej. Przestrzega dyscypliny, jest koleżeński i ambitny, potrafi współpracować w grupie. Nie uczestniczy w zajęciach na pływalni ( brak zgody lekarskiej). Zawsze przygotowany do lekcji, posiada strój gimnastyczny.

MARCIN

Uczeń niechętnie uczestniczy w zajęciach sportowych i lekcjach wychowania fizycznego. Nie preferuje żadnej formy aktywności ruchowej. Często unika wykonywania ćwiczeń, zgłaszając niedyspozycję zdrowotną, czy bezpośrednio odmawiając aktywnego udziału w lekcji. Niekiedy angażuje się w gry i zabawy ruchowe, szybko jednak zniechęca się do ich kontynuowania. Zna wybiórczo podstawowe przepisy wybranych mini gier sportowych, niekiedy godzi się pełnić rolę sędziego ( z pomocą nauczyciela). Mimo, że posiada strój gimnastyczny, bardzo rzadko przebiera się ...