Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PROJEKT EDUKACYJNY
„ŻYCIE NA ZIEMI ZALEŻY OD NAS”
ROK SZKOLNY ……………….
Opiekun projektu: ………………………..
SPIS TREŚCI
Tytuł
Lista grupy
Kontrakt
Cele projektu
Harmonogram działań
Plan i realizacja działań
Sprawozdanie z realizacji projektu
Załączniki: ankieta ewaluacyjna, krzyżówki , hasła dotyczące oszczędzania energii, wody, dbania o środowisko podczas zakupów i podróżowania
TYTUŁ PROJEKTU
„ŻYCIE NA ZIEMI ZALEŻY OD NAS”
LISTA GRUPY
UCZESTNICY PROJEKTU:
Lider grupy: ……………………..
KONTRAKT
Tytuł projektu: „ŻYCIE NA ZIEMI ZALEŻY OD NAS”
Opiekun projektu: ………………………………
Cele:
Zainteresowanie uczniów tematyką ochrony przyrody.
Zachęcanie do podejmowania działań na rzecz ochrony środowiska.
Poszerzanie wiedzy dotyczącej segregacji odpadów, recyklingu.
Pogłębianie wiedzy o produktach powstałych z odzyskanych opakowań szklanych, plastikowych oraz makulatury.
Poznanie zasad postępowania z ZSEE.
Kształtowanie zachowań dotyczących oszczędzania wody, energii oraz postaw podczas podróżowania i zakupów.
Zachęcanie do stosowania zdobytej wiedzy o ochronie środowiska w życiu codziennym.
Zachęcanie do udziału w konkursach związanych z tematyką ochrony przyrody.
Przyjmowanie odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań.
Zaplanowanie poszczególnych etapów własnej pracy.
Ocenianie efektów wykonanej pracy.
Kształtowanie zdolności współpracowania w grupie.
Zadania prowadzące do realizacji celów:
I.ZADANIE: Wykonanie plakatów
TERMIN WYKONANIA ZADANIA: …………………………..
OSOBY ODPOWIEDZIALNE:
segregacja odpadów i recykling- ………………………………..,
odpady niebezpieczne- ………………………………
II. ZADANIE:
Zbieranie opakowań, które zostaną wykorzystane na stanowisku: Segregacja, recykling odpadów i odpady niebezpieczne.
Dostarczenie rzeźb z odpadów na konkurs.
TERMIN WYKONANIA ZADANIA : ………………………………
OSOBY ODPOWIEDZIALNE: Uczniowie klas 4-6
III.ZADANIE: Organizacja pracy na powierzonym stanowisku.
TERMIN WYKONANIA ZADANIA : ……………………………..
OSOBY ODPOWIEDZIALNE: Stanowisko 1: ………………………………Stanowisko 2:………………………………….; Stanowisko 3:…………………………………, Stanowisko 4:……………………………………..;
Stanowisko 5: ……………………………..
Sposoby prezentacji projektu i czas tej prezentacji
FORMA PREZENTACJI PROJEKTU: HAPPENING EKOLOGICZNY
TERMIN WYKONANIA ZADANIA- 22.04
Podpisy uczestników projektu:
DZIEŃ ZIEMI – 22.04
„Życie na Ziemi zależy od nas ”
Cel ogólny projektu:
Poszerzanie wiedzy z zakresu ochrony środowiska.
Cele szczegółowe projektu:
Zainteresowanie uczniów tematyką ochrony przyrody.
Zachęcanie do podejmowania działań na rzecz ochrony środowiska.
Poszerzanie wiedzy dotyczącej segregacji odpadów, recyklingu.
Pogłębianie wiedzy o produktach powstałych z odzyskanych opakowań szklanych, plastikowych oraz makulatury.
Kształtowanie zachowań dotyczących oszczędzania wody, energii oraz postaw podczas podróżowania i zakupów.
Zachęcanie do stosowania zdobytej wiedzy o ochronie środowiska w życiu codziennym.
Zachęcanie do udziału w konkursach związanych z tematyką ochrony przyrody.
Przyjmowanie odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań.
Zaplanowanie poszczególnych etapów własnej pracy.
Ocenianie efektów wykonanej pracy.
Kształtowanie zdolności współpracowania w grupie.
Terminy konsultacji i realizacji poszczególnych etapów:
10.03– ogłoszenie konkursu na najciekawszą rzeźbę z odpadów pod tytułem „ Moje hobby”.
10.03 – zaplanowanie zadań zmierzających do realizacji projektu (pomysły uczniów, wstępne ustalenia dotyczące pracy nad projektem).
14-18.03 – przydzielenie poszczególnych zadań uczniom.
23 ...