Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN PRACY ZESPOŁU JĘZYKOWEGO W ROKU SZKOLNYM 2018/2019
Cele:
Propagowanie nauki języków obcych
Doskonalenie procesu nauczania i uczenia się języków obcych
Doskonalenie zawodowe nauczycieli języków obcych
Rozwijanie zainteresowań i talentów językowych uczniów
Priorytety KO
ZADANIE
FORMA REALIZACJI
TERMIN
ODPOWIEDZIALNI
Opracowanie zasad BHP
Opracowanie zasad bezpieczeństwa obowiązujących w pracowniach językowych.
sierpień 2018
wszyscy nauczyciele
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji
Dostosowanie form nauczania do indywidualnych potrzeb uczniów
a) Dostosowanie planów wynikowych pod kątem uczniów z opiniami poradni PP
b) Opracowanie programów nauczania dla uczniów z orzeczeniami poradni PP
wrzesień 2018
wszyscy nauczyciele
Wdrożenie strategii podniesienia jakości kształcenia szkół województwa warmińsko-mazurskiego
Ustalenie planu pracy na rok szkolny 2018/2019
Zebranie zespołu:
a) Propozycja działań, plan pracy szkoły
b) Plan pracy zespołu
wrzesień 2018
wszyscy nauczyciele
Wdrożenie strategii podniesienia jakości kształcenia szkół województwa warmińsko-mazurskiego
Poprawa wyników nauczania
Stosowanie aktywizujących metod nauczania, bieżące monitorowanie wiadomości i umiejętności uczniów, opracowanie, przygotowanie.
Sprawdzenie i analiza testów i zadań w tym przeprowadzenie diagnoz umiejętności uczniów z poszczególnych języków w klasach ……………,
cały rok
wrzesień i październik
wszyscy nauczyciele
Przygotowanie uczniów do wyboru kierunku kształcenia i zawodu
Zapoznanie uczniów klas ósmych szkoły podstawowej oraz trzeciej klasy gimnazjum z formułą egzaminu z zakresu języka obcego nowożytnego.
Praca z uczniem, bieżące monitorowanie jego postępów, analiza wyników sprawdzianów, testów, egzaminów, przekazywanie informacji o wynikach uczniom, rodzicom, nauczycielom.
cały rok
Nauczyciele uczący w klasach ósmych i trzecich gimnazjum
Wdrożenie strategii podniesienia jakości kształcenia szkół województwa warmińsko-mazurskiego
Dokładne opracowanie wyników egzaminu.
Praca w zespole mająca na celu dokładne i wszechstronne opracowanie wyników próbnych i głównych egzaminów gimnazjalnych oraz matur, a także opracowanie sposobów ich komunikowania.
po egzaminach
wszyscy nauczyciele
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji
Angażowanie uczniów do udziału w konkursach językowych.
Przygotowanie uczniów zdolnych do udziału w konkursach przedmiotowych poprzez:
a) prowadzenie kół zainteresowań
b) stosowanie na zajęciach nauczania zróżnicowanego
c) stosowanie aktywizujących metod nauczania
cały rok
wszyscy nauczyciele
Wdrożenie strategii podniesienia jakości kształcenia szkół województwa warmińsko-mazurskiego
Projekt „Superkoderzy”-nauka programowania w j.angielskim w kl. IV-V.
a) Prowadzenie zajęć dla zainteresowanych uczniów.
cały rok
Miłka Radziszewska
Przygotowanie uczniów do wyboru kierunku kształcenia i zawodu
Indywidualizacja nauczania.
Rozwijanie zainteresowań i predyspozycji językowych uczniów
a) Przygotowanie uczniów do udziału w konkursach przedmiotowych.
b) Prowadzenie kół zainteresowań
c) Wyrównanie zaległości
d) Pomoc uczniom w nauce
e) Prowadzenie zajęć wyrównawczych
cały rok
wszyscy nauczyciele
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji
Budowanie przyjaznego klimatu w pracy z uczniem.
a)Przygotowywanie uroczystości szkolnych.
b ...