Dodaj publikację
Autor
Kamila Szewczyk
Data publikacji
2019-07-02
Średnia ocena
0,00
Pobrań
43

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan pracy zespołu językowego w ZSK w Piszu
 Pobierz (docx, 25,6 KB)

Podgląd treści

PLAN PRACY ZESPOŁU JĘZYKOWEGO W ROKU SZKOLNYM 2018/2019

Cele:

Propagowanie nauki języków obcych

Doskonalenie procesu nauczania i uczenia się języków obcych

Doskonalenie zawodowe nauczycieli języków obcych

Rozwijanie zainteresowań i talentów językowych uczniów

Priorytety KO

ZADANIE

FORMA REALIZACJI

TERMIN

ODPOWIEDZIALNI

Opracowanie zasad BHP

Opracowanie zasad bezpieczeństwa obowiązujących w pracowniach językowych.

sierpień 2018

wszyscy nauczyciele

Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji

Dostosowanie form nauczania do indywidualnych potrzeb uczniów

a) Dostosowanie planów wynikowych pod kątem uczniów z opiniami poradni PP

b) Opracowanie programów nauczania dla uczniów z orzeczeniami poradni PP

wrzesień 2018

wszyscy nauczyciele

Wdrożenie strategii podniesienia jakości kształcenia szkół województwa warmińsko-mazurskiego

Ustalenie planu pracy na rok szkolny 2018/2019

Zebranie zespołu:

a) Propozycja działań, plan pracy szkoły

b) Plan pracy zespołu

wrzesień 2018

wszyscy nauczyciele

Wdrożenie strategii podniesienia jakości kształcenia szkół województwa warmińsko-mazurskiego

Poprawa wyników nauczania

Stosowanie aktywizujących metod nauczania, bieżące monitorowanie wiadomości i umiejętności uczniów, opracowanie, przygotowanie.

Sprawdzenie i analiza testów i zadań w tym przeprowadzenie diagnoz umiejętności uczniów z poszczególnych języków w klasach ……………,

cały rok

wrzesień i październik

wszyscy nauczyciele

Przygotowanie uczniów do wyboru kierunku kształcenia i zawodu

Zapoznanie uczniów klas ósmych szkoły podstawowej oraz trzeciej klasy gimnazjum z formułą egzaminu z zakresu języka obcego nowożytnego.

Praca z uczniem, bieżące monitorowanie jego postępów, analiza wyników sprawdzianów, testów, egzaminów, przekazywanie informacji o wynikach uczniom, rodzicom, nauczycielom.

cały rok

Nauczyciele uczący w klasach ósmych i trzecich gimnazjum

Wdrożenie strategii podniesienia jakości kształcenia szkół województwa warmińsko-mazurskiego

Dokładne opracowanie wyników egzaminu.

Praca w zespole mająca na celu dokładne i wszechstronne opracowanie wyników próbnych i głównych egzaminów gimnazjalnych oraz matur, a także opracowanie sposobów ich komunikowania.

po egzaminach

wszyscy nauczyciele

Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji

Angażowanie uczniów do udziału w konkursach językowych.

Przygotowanie uczniów zdolnych do udziału w konkursach przedmiotowych poprzez:

a) prowadzenie kół zainteresowań

b) stosowanie na zajęciach nauczania zróżnicowanego

c) stosowanie aktywizujących metod nauczania

cały rok

wszyscy nauczyciele

Wdrożenie strategii podniesienia jakości kształcenia szkół województwa warmińsko-mazurskiego

Projekt „Superkoderzy”-nauka programowania w j.angielskim w kl. IV-V.

a) Prowadzenie zajęć dla zainteresowanych uczniów.

cały rok

Miłka Radziszewska

Przygotowanie uczniów do wyboru kierunku kształcenia i zawodu

Indywidualizacja nauczania.

Rozwijanie zainteresowań i predyspozycji językowych uczniów

a) Przygotowanie uczniów do udziału w konkursach przedmiotowych.

b) Prowadzenie kół zainteresowań

c) Wyrównanie zaległości

d) Pomoc uczniom w nauce

e) Prowadzenie zajęć wyrównawczych

cały rok

wszyscy nauczyciele

Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji

Budowanie przyjaznego klimatu w pracy z uczniem.

a)Przygotowywanie uroczystości szkolnych.

b ...