Dodaj publikację
Autor
Magda Mirosz-Cierniak
Data publikacji
2019-09-09
Średnia ocena
0,00
Pobrań
205

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Tematyka zajęć z wychowawcą dla klasy VI z podziałem na miesiące
 Pobierz (doc, 35,5 KB)

Podgląd treści

TEMATYKA GODZIN WYCHOWAWCZYCH

Klasa VI rok szkolny 2019/2020

|L.P | TEMATYKA LEKCJI |TERMIN REALIZACJI |UWAGI |
| 1. |Zaczynamy nowy rok szkolny –przypomnienie statutu szkoły, regulaminu oceny z | | |
| |zachowania. Wybory do samorządu klasowego. | | |
|2. |Polski wrzesień – pamiętamy o tych, co zginęli za Ojczyznę. |wrzesień |Udział w Akcji Sprzątania Świata |
|3. |Nasze działania proekologiczne – | |Dzień Chłopaka 30.09.19 |
|4. |Akcja Sprzątania Świata- Polska 2019. | | |
| |Dzień Chłopaka. | | |
| 1. |„ Wiem co jem”- jadłospis dla zdrowia i urody. | |Ukierunkowanie na wybór przyszłego |
|2. |Zawody ludzi pracujących dla dobra dzieci. Dzień Nauczyciela. | |zawodu. Wyjście na cmentarz |
|3. |Moje hobby, moje marzenia na przyszłość. |październik |porządkowanie grobów. |
|4. |W jaki sposób czcimy pamięć naszych zmarłych? Galeria świętych. | | |
| 1. | | |Uczeń poznaje, utrwala fakty |
|2. 3. |Rocznica Odzyskania Niepodległości (101 rocznica) | |historyczne związane z odzyskaniem |
|4. |Dbać o honor i tradycje – jak to rozumiem? |listopad |niepodległości przez Polskę |
| |Bezpieczna szkoła to miejsce, które współtworzymy. | | |
| |Niewybuchy, niewypały i środki pirotechniczne- zachowaj ostrożność. | | |
| 1. |Mikołajki w naszej klasie. | |Mikołajki klasowe. Przygotowanie |
|2. | | |uroczystości wigilijnej w klasie. |
|3. |Dolnośląskie tradycje bożonarodzeniowe. |grudzień | |
| | | | |
| |Wigilia klasowa -podział obowiązków. | | |
| 1. |Podsumowanie pracy- semestr I samoocena, ocena zachowania rówieśników. | | |
|2. |Jak ciekawie i bezpiecznie spędzić ferie zimowe? |styczeń | |
| 1. |Zimowy spacer po okolicy, zabawy na śniegu. | |Zwrócenie uwagi na czas spędzany |
|2. |Walentynki – sprawmy przyjemność osobą , które są nam bliskie. | |przed telewizorem oraz wybór |
|3. |Sport to zdrowie- prezentacje ulubionych sportowców/ dyscyplin sportowych. |luty |programów przez młodzież. |
| |Telewizja i film w moim życiu. | | |
|4. | | | |
| 1. |Międzynarodowy Dzień Kobiet w naszej klasie. | |Klasowy Dzień Kobiet, wdrażanie do |
|2. |Nałogi- czy łatwo się uzależnić i od czego?  | |kultury i szacunku wobec koleżanek |
|3. |Jakie znaczenie w naszym życiu ma kultura języka, zachowania i stroju? |marzec |i kobiet |
|4. |Egoista – altruista – kto to taki? Warto pomagać? (debata klasowa) | | |
| 1. | Poszanowanie odmienności – czy rozumiem pojęcie tolerancji? | |Szkolne obchody Dnia Ziemi |
|2. |Światowy Dzień Ziemi- troska o środowisko obowiązkiem każdego człowieka. |kwiecień | |
| |Święta wielkanocne – rekolekcje, znaczenie w moim życiu. | |Świąteczne dekorowanie klasy |
|3. | | | |
| | | | |
| 1. |Mój dom – moja mała ojczyzna – poznajemy historię i walory mojego regionu. | maj |Prezentacje o regionie |
| |Dopalacze i napoje energetyzujące- jak wpływają na moje zdrowie. | |Spotkanie z pielęgniarką |
|2. |Agresja fizyczna i psychiczna kiedy jej doświadczamy? | | |
|3. |Oceniamy nasze zachowanie w kończącym się w roku szkolnym. | | |
|4. | | | |
| 1. |Zabawy i gry ruchowe na świeżym powietrzu- 2h | |Zwrócenie szczególnej uwagi na |
|2. |Wkrótce wakacje. Jak zdrowo i bezpiecznie wypoczywać? |czerwiec |bezpieczne zachowanie się |