Dodaj publikację
Autor
Tomasz Kulczycki
Data publikacji
2019-09-30
Średnia ocena
0,00
Pobrań
91

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Imię i nazwisko nauczyciela odbywającego staż: mgr Tomasz Kulczycki Nazwa i adres placówki: Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Jeleniej Górze ul. Sprzymierzonych 9 58-560 Jelenia Góra Data rozpoczęcia stażu: 01.09.2019 r. Czas trwania stażu: 2 lata 9 miesięcy Planowana data zakończenia stażu: 31.05.2022 r. CEL GŁÓWNY:  Uzyskanie w wyniku postępowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego. CEL SZCZEGÓŁOWY:  Pogłębienie wiadomości i umiejętności w różnych dziedzinach mojej pracy zawodowej;  Podniesienie efektywności działań opiekuńczo-wychowawczych i profilaktycznych;  Zdobywanie doświadczenia w podejmowanych działaniach na rzecz placówki;  Realizacja wymagań kwalifikacyjnych umożliwiających uzyskanie awansu na stopień nauczyciela dyplomowanego.  Osobisty rozwój;
 Pobierz (docx, 40,7 KB)

Podgląd treści

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA MIANOWANEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ

O STOPIEŃ ZAWODOWY

NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

Imię i nazwisko nauczyciela odbywającego staż: mgr Tomasz Kulczycki

Nazwa i adres placówki: Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Jeleniej Górze

ul. Sprzymierzonych 9

58-560 Jelenia Góra

Dyrektor: mgr Jacek Fortuna

Data rozpoczęcia stażu: 01.09.2019 r.

Czas trwania stażu: 2 lata 9 miesięcy

Planowana data zakończenia stażu: 31.05.2022 r.

CEL GŁÓWNY:

Uzyskanie w wyniku postępowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego.

CEL SZCZEGÓŁOWY:

Pogłębienie wiadomości i umiejętności w różnych dziedzinach mojej pracy zawodowej;

Podniesienie efektywności działań opiekuńczo-wychowawczych i profilaktycznych;

Zdobywanie doświadczenia w podejmowanych działaniach na rzecz placówki;

Realizacja wymagań kwalifikacyjnych umożliwiających uzyskanie awansu na stopień nauczyciela dyplomowanego.

Osobisty rozwój;

UMIEJĘTNOŚĆ WYKORZYSTANIA W PRACY METOD AKTYWIZUJĄCYCH UCZNIA ORAZ NARZĘDZI MULTIMEDIALNYCH I INFORMATYCZNYCH, SPRZYJAJĄCYCH PROCESOWI UCZENIA SIĘ

§ 8 ust. 3 pkt. 1

Lp.

Działania i zadania nauczyciela

Formy realizacji

Termin realizacji

Sposoby realizacji, wskazówki, dokumentacja

1.

Poznanie procedury awansu zawodowego.

Zapoznanie się z aktualnymi przepisami prawa oświatowego dotyczącymi awansu zawodowego.

Opracowanie planu rozwoju zawodowego.

Opracowanie na stronie internetowej placówki aktualizowanego zbioru przepisów zw. z awansem zawodowym;

I semestr roku szkolnego 2019/2020

Wrzesień 2019

Cały okres stażu

Sformułowanie wniosku o rozpoczęcie stażu.

Plan rozwoju zawodowego.

Dział strony internetowej

2.

Odbycie stażu dotyczącego awansu zawodowego.

Złożenie wniosku o rozpoczęcie stażu.

Opracowanie planu rozwoju zawodowego.

Dokumentowanie realizacji planu rozwoju zawodowego.

Sporządzenie sprawozdania z realizacji planu rozwoju zawodowego.

Wrzesień 2019

Wrzesień 2019

Cały okres stażu

Maj 2022

Wniosek o rozpoczęcie stażu.

Plan rozwoju zawodowego.

Dokumentacja.

Sprawozdanie z realizacji planu.

3.

Samodzielne lub przez udział w różnych formach doskonalenia.

Uczestniczenie w różnych formach wewnętrznego i zewnętrznego doskonalenia zawodowego (rady szkoleniowe, warsztaty, kursy, studia podyplomowe).

Udział w szkoleniowych Radach Pedagogicznych.

Systematyczne śledzenie literatury metodycznej i dydaktycznej, wzbogacanie zasobów biblioteki własnej, elektronicznej i portali internetowych.

Rozszerzenie własnego warsztatu pracy, materiałów dydaktycznych, dekoracji grupy.

Cały okres stażu

Zaświadczenia.

Wnioski.

Wykaz interesujących książek.

Wykaz stron internetowych.

Materiały, pomoce, zdjęcia.

5.

Czynny udział w tworzeniu dokumentacji pedagogicznej placówki.

Dokonywanie wpisów do dziennika zajęć.

Współpraca ze środowiskiem lokalnym i rodzinnym(opiekunami prawnymi).

Założenie i prowadzenie arkuszy obserwacji wychowanków.

Pisanie miesięcznych planów pracy: dydaktycznych, opiekuńczo – wychowawczych i profilaktycznych.

Opracowanie Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych oraz ewaluacja.

Współpraca przy tworzeniu i ewaluacji programów wychowawczo-profilaktycznych.

Inne.

Cały okres stażu

Dzienniki zajęć.

Arkusze obserwacji wychowanków.

Plany pracy.

Semestralne sprawozdania.

IPETy

Programy

6.

Wykorzystywanie nowatorskich metod i form pracy.

Stosowanie w pracy metod aktywizujących i innowacyjnych np. nauka bezpiecznego i odpowiedzialnego korzystania z Internetu, itp ...