Dodaj publikację
Autor
Kinga Łosiewicz, Magdalena Jamrozik
Data publikacji
2020-02-26
Średnia ocena
5,00
Pobrań
2515

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Publikacja zawiera tematy na cały rok, do podstawy programowej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym w szkole podstawowej. ( zakres tematów: zajęcia rozwijające kreatywność, zajęcia rozwijające komunikowanie się, funkcjonowanie osobiste i społeczne) - zalecane dla klasy IV, V i VI.
 Pobierz (doc, 157,0 KB)

Komentarze

cela67, 2020-03-27, ocena:

Super. Pracuję z dzieckiem w szkole ogólnodostępnej. To co Panie opublikowały to dla mnie zbawienie. Wielka praca wykonana przez Panie.

awizgo, 2021-10-10, ocena:

Bardzo, ale to bardzo dziękuję za tą publikację.

BM1, 2021-11-16, ocena:

Świetna sprawa, DZIĘKUJĘ BARDZO. Pracuję w szkole ogólnodostępnej i ta publikacja "ratuje mi życie" ;)

NataliaW87, 2022-08-31, ocena:

Bardzo dziękuję. W ubiegłym roku męczyłam się z tematyką zajęć. Pracuje w szkole ogólnodostępnej.

inga11, 2022-09-28, ocena:

Bardzo dziękuję!

MONIKA.09, 2022-10-08, ocena:

jeżeli mogę zapytać co oznacza {II.4} lub {III.10}?

LucNaj, 2023-09-04, ocena:

Pięknie dziękuję!!!

Karolina97.79, 2023-09-10, ocena:

Bardzo pomocna publikacja, już traciłam nadzieje. Dziękuje !

Podgląd treści


Tematy do PODSTAWY PROGRAMOWEJ KSZTAŁCENIA OGÓLNEGODLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM LUB ZNACZNYM W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH

Funkcjonowanie społeczne

Wspomnienia z wakacji – Praca z mapą {II.4}

Wspomnienia z wakacji - Czytanie etykiet (góry, morze, jeziora, rzeki, wieś) {II.4}

Wspomnienia z wakacji - Pisanie po wzorze {III.10}

Wspomnienia z wakacji - Układanie prostych zdań {III.10}

Wspomnienia z wakacji - Układanie szeregów, rytmów

Wspomnienia z wakacji - Tworzenie zbiorów, przeliczanie

Powrót do szkoły - Utrwalenie pojęć czasowych {II.5}

Powrót do szkoły - Utrwalenie pojęć przestrzennych

Powrót do szkoły - Układanie prostych zdań. Koleżanki i koledzy. {2.II.1}

Powrót do szkoły - Przepisywanie krótkich tekstów – zasady klasowe {II.2.1}

Powrót do szkoły - Rozpoznawanie i nazywanie figur geometrycznych

Powrót do szkoły - Czytanie zdań. Nazwa i adres szkoły. {II.2.2}

Mój dzień w szkole – Uczę się funkcjonować z własnym planem zajęć {II.2.1}

Mój dzień w szkole – Zbiory: klasyfikowanie według cech jakościowych i wielkościowych

Mój dzień w szkole – Rodzaje i funkcje pomieszczeń szkolnych. {II.2.2}

Mój dzień w szkole – Zapoznanie z wyposażeniem sali, szkoły {II.2.2}

Mój dzień w szkole – Tworzenie sytuacji sprzyjających poznawaniu bliższego i dalszego otoczenia dziecka – Normy współżycia w grupie {II.2.1}

Mój dzień w szkole – Osoby pracujące w szkole – Dopasowywanie etykiet {II.2.2}

Bezpieczna droga do szkoły – Czytanie etykiet – Miejsca użyteczności publicznej {II.3}

Bezpieczna droga do szkoły – Układanie prostych zdań {III.10}

Bezpieczna droga do szkoły – Przepisywanie zdań {III.10}

Bezpieczna droga do szkoły - Ćwiczenia w orientacji w schemacie własnego ciała {I.1}

Bezpieczna droga do szkoły - Ćwiczenia w orientacji w przestrzeni {I.1}

Bezpieczna droga do szkoły – Zasady poruszania się po chodniku

Jesień w parku – Czytanie etykiet

Jesień w parku – Przepisywanie zdań

Jesień w parku - Utrwalanie pojęć przestrzennych

Jesień w parku – Utrwalanie nazw pór roku {II.5}

Jesień w parku – Zjawiska atmosferyczne {II.5}

Jesień w parku - Utrwalenie pojęć ilościowych: dużo, mało, więcej, mniej {III.10}

Jesień w lesie – Czytanie krótkiego tekstu – Grzyby jadalne i trujące {I.2}

Jesień w lesie – Przepisywanie zdań {I.2}

Jesień w lesie – Układanie zdań z rozsypani wyrazowej {I.2}

Jesień w lesie – Układanie odpowiedzi do pytań {I.2}

Jesień w lesie – Utrwalanie pojęć przestrzennych {I.1}

Jesień w lesie – Poznawanie aspektu porządkowego liczby {III.10}

Jesień w sadzie – Utrwalenie pojęć czasowych {III.10}

Jesień w sadzie – Utrwalanie aspektu porządkowego liczby {III.10}

Jesień w sadzie – Szukanie odpowiedzi na pytania: Który? Który z kolei? {III.10}

Jesień w sadzie ...