Dodaj publikację
Autor
Katarzyna Sztul
Data publikacji
2020-05-24
Średnia ocena
0,00
Pobrań
14

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Niniejsza publikacja zawiera klucz odpowiedzi do zadań z publikacji: "Wykorzystanie autentycznych utworów muzycznych w nauczaniu języka angielskiego cz. I" oraz "Wykorzystanie autentycznych utworów muzycznych w nauczaniu języka angielskiego cz. II" mojego autorstwa.
 Pobierz (docx, 124,3 KB)

Podgląd treści

„Wykorzystanie autentycznych utworów muzycznych w nauczaniu języka angielskiego. Zestaw ćwiczeń, cz. I & cz. II - klucz odpowiedzi” Katarzyna Sztul„Wykorzystanie autentycznych utworów muzycznych w nauczaniu języka angielskiego. Zestaw ćwiczeń, cz. I & cz. II - klucz odpowiedzi” Katarzyna Sztul20202020

„Wykorzystanie autentycznych utworów muzycznych w nauczaniu języka angielskiego. Zestaw ćwiczeń, cz. I & cz. II - klucz odpowiedzi”

Katarzyna Sztul

„Wykorzystanie autentycznych utworów muzycznych w nauczaniu języka angielskiego. Zestaw ćwiczeń, cz. I & cz. II - klucz odpowiedzi”

Katarzyna Sztul

2020

2020

Klucz odpowiedzi:

Zestaw ćwiczeń, cz. I

”There You’ll Be”

Zad.1.

times

glad

face

soar

place

keep

within

owe

strength

always

Zad.2.

E

C

D

A

F

B

Zad.3.

strength

soaring

owe

within

think

through

”Think about You”

Zad.1.

asleep

call

mind

feel

try

trouble

words

cruel

mind

feel

try

trouble

hurt

try

trouble

Zad.2.

along

out

fall

give

hearted

Zad.4.

heart

think; try

cruel

asleep

waste

different

”The Lady in Red”

Zad.1.

gorgeous

men

highlights

beauty

forget

lovely

amazing

breath

forget

Zad.2.

E

D

A

F

G

C

B

Zad.3.

HAIR: straight, brown, blonde, bald, curly, white, wavy, short, spiky, fair, long, gray, ginger, black, dark

FACE: wrinkles, moustache, beard, glasses

HEIGHT: medium height, short, fairly short, pretty tall

BUILD: plump, overweight, well-built, skinny, thin, slim

”In the End”

Zad.1.

matter

valuable

clock

window

wasted

everything

apart

memory

even

lose

even

matter

property

surprised

before

recognize

apart

memory

trust

should

Zad.2.

mind

due

by

count

away

fall

though

spite

trust

Zad.3.

wahadło

kołysać, huśtać się

cenny

drwić, kpić, przedrzeźniać, nabijać się, żartować sobie, naigrawać się

własność

w końcu

przypominać

rozpoznawać

Zad.4.

spite

valuable

mind

Eventually

recognize

property

”Live to Tell”

Zad.1.

tale

blind

thousand

Hope

burn

beauty

shines

truth

chance

strength

beating

secret

learn

Zad.2.

writing

lesson

grow

old

hard

hidden

Zad.3.

C

E

A

F

D

B

Zad.4.

beating

truth

blind

learned

hiding

inside

tale

”Don’t Speak”

Zad.1.

always

know

explaining

memories

cry

pretending

explaining

Zad.2.

F

H

E

C

G

A

D

B

Zad.3.

powód, przyczyna

kuszący, zachęcający

przerażający

Cicho! Spokój! Sza!

odpuszczać, poddać się

wspomnienia

Zad.4.

believe

needs

speaks

hurt

die

lose

”One Last Time”

Zad.1.

honest

liar

nothing

promise

arms

minute

careful

honest

Zad.2.

kłamca

porażka, niepowodzenie

bez

zasłużyć

przyrzekać

chwilowo, tymczasowo

wina

wybaczyć

Zad.3.

swear

fault

without

deserved

liar

forgive

”Like ...