Dodaj publikację
Autor
Marta Kudełko
Data publikacji
2020-06-04
Średnia ocena
0,00
Pobrań
18

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Konspekt lekcji z wykorzystaniem narzędzi multimedialnych przeprowadzonej w klasie V - dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim.
 Pobierz (pdf, 460,3 KB)

Podgląd treści

JĘZYK ANGIELSKI

KONSPEKT

LEKCJI Z WYKORZYSTANIEM TABLICY

MULTIMEDIALNEJ

SZKOŁA PODSTAWOWA NR 11 SPECJALNA
IM. ŚW. JANA PAWŁA II W RUDZIE ŚLĄSKIEJ

MARTA KUDEŁKO

TEMAT: MEALS— Ć WIĆZENIE FORMY

PISEMNEJ WYRAZO W.

Data: 1.03

Klasa: IV

Materiały: Junior Explorer 4– oprogramowanie do tablic
interaktywnych, quizlet—portal
językowy, wizer—kreator
zadań, podręcznik Junior Explorer 4 wyd. Nowa Era, Fun for
Starters wyd. Oxford, padlet.com, pearltrees.com,
classroomscreencom

ĆELE :

1. Wprowadzenie nowego słownictwa związanego z

tematyką

jedzenia: nazwy potraw, pory posiłków.

2. Utrwalenie znanych słów i zwrotów.

3. Przećwiczenie pisemnej formy wyrazów.

4. Utrwalenie zwrotów w czasie Present Simple z użyciem czasownika

„like” w formie twierdzącej, pytającej i przeczącej.

5. Wyrażanie swoich upodobań w formie pisemnej i mówionej : „My

favourite…”

6. Utrwalenie stałych elementów lekcji, takich jak podawanie daty,

dnia tygodnia, pogody, itp..

FORMY I METODY PRAĆY :

1. Metody aktywizujące: burza mózgów,

gry dydaktyczne

interaktywne

2. Metody podające/eksponujące: prezentacja fiszek, plakaty

3. Metody praktyczne: ćwiczenia drylujące, produkcyjne

1. POWITANIE/WSTĘP

 Elementy stałe lekcji, takie jak powitanie, zapisanie tematu lekcji, wspólne
omówienie daty i zapis dnia tygodnia, zagłosowanie/ udzielenie odpowiedzi
na pytanie o dzisiejsze samopoczucie. (https://classroomscreen.com/ )

 Wstęp do lekcji—zadanie dotyczące pór dnia i posiłków (z oprogramowania

do tablic interaktywnych Junior Explorer 4, dział 5)

2. WPROWADZENIE SŁOW NIĆTWA

 Wprowadzenie słownictwa związanego z jedzeniem za pomocą autorskich

fiszek - portal quizlet (https://quizlet.com/375481015/fooddrink-flash-cards/ )

 Przećwiczenie znaczenia słów za pomocą gry „Ucz się” na portalu quizlet

(https://quizlet.com/375481015/learn )

3. ZADANIA UTRWALAJĄĆE

 Wykonanie autorskich zadań drylujących przygotowanych na platformie

wizer (https://app.wizer.me/preview/CIIUVA )

 Ustne wykonanie zadań z podręcznika „Fun for Starters” Unit 16
wyświetlonych na tablicy interaktywnej przy pomocy pearltrees (https://
www.pearltrees.com/martakudelko/food-drink/id24179173 )

 Wykonanie zadań z tej samej książki, Unit 18—przedstawienie swoich

upodobań , ćwiczenie czasownika like, przepisanie do zeszytu tekstu A.

4. ZADANIE PODSUMOWU JĄĆE

 Na zakończenie uczniowie grają w grę „Dopasowania” na portalu quizlet

(https://quizlet.com/375481015/match )

 Pod koniec

lekcji oceniają,

jak podobały

im się zajęcia na stronie

classroomscreen (https://www.classroomscreen.com/exitpoll.html )

POLEĆANE STRONY

https://quizlet.com/latest
https://padlet.com/kudelcyno/q3pi9xls9da7
https://www.pearltrees.com/martakudelko/food-drink/id24179173
https://classroomscreen.com/
https://app.wizer.me/signup