Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
NAUCZYCIELA MIANOWANEGO
UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ
ZAWODOWY NAUCZYCIELA
DYPLOMOWANEGO
Imię i nazwisko nauczyciela odbywającego staż:
mgr Karolina Stark – nauczyciel mianowany
Nazwa i adres placówki:
Szkoła Podstawowa im. Józefa Dambka w Leśniewie
ul. Mechowska 2
84-106 Leśniewo
Dyrektor: mgr Maria Maciejewska
Data rozpoczęcia stażu: 02. 09. 2019 r.
Czas trwania stażu: 2 lata 9 miesięcy
Planowana data zakończenia stażu: 01. 06. 2022 r.
Posiadane kwalifikacje:
Uniwersytet Gdański, Studia podyplomowe, kierunek – pedagogika przedszkolna i
wczesnoszkolna.
Uniwersytet
Filologiczno-Historyczny,
Studia magisterskie, kierunek – filologii polskiej ze specjalnością bibliotekoznawstwa i
informacji naukowej.
Gdański,
Wydział
Kurs pedagogiczny dla czynnych zawodowo nauczycieli – Ośrodek Doskonalenia Kadr
„ATENA” w Słupsku.
Kurs podstawowy języka angielskiego – ukończony certyfikatem TOEIC Bridge.
Kurs: Automatyzacja procesów biblioteki szkolnej.
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 26 stycznie 1982r. Karta Nauczyciela (Dz. U. 2018 poz.967 i 2245
oraz z 2019 r. poz. 730 i 1287)
Rozporządzenie MEN z dnia 26 lipca 2018r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego
przez nauczycieli (Dz. U. 2018 poz. 1574).
Rozporządzenie MEN z dnia 23 sierpnia 2019r. zmieniające rozporządzenie w sprawie uzyskiwania
stopni awansu zawodowego przez nauczycieli.
CEL GŁÓWNY:
- Uzyskanie w wyniku postępowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela
dyplomowanego.
CEL SZCZEGÓŁOWY:
- Pogłębienie wiadomości i umiejętności w różnych dziedzinach mojej pracy zawodowej;
- Zdobywanie doświadczenia w podejmowanych działaniach na rzecz szkoły;
- Podniesienie efektywności działań dydaktyczno – wychowawczych;
- Osobisty rozwój.
UMIEJĘTNOŚĆ WYKORZYSTANIA W PRACY METOD AKTYWIZUJĄCYCH
UCZNIA ORAZ NARZĘDZI MULTIMEDIALNYCH I INFORMATYCZNYCH,
SPRZYJAJĄCYCH PROCESOWI UCZENIA SIĘ
§ 8 ust. 3 pkt. 1
Lp.
Działania i zadania
Formy realizacji
nauczyciela
1.
Poznanie procedury awansu
zawodowego.
2. Odbycie stażu dotyczącego
awansu zawodowego.
3.
Samodzielne doskonalenie
warsztatu pracy poprzez
udział w różnych formach
doskonalenia.
4. Rozwijanie
kompetencji
i
czytelniczych
upowszechnianie
czytelnictwa wśród uczniów.
Zapoznanie się z aktualnymi przepisami prawa
oświatowego dotyczącymi awansu zawodowego.
Opracowanie planu rozwoju zawodowego.
Udział w kursach, warsztatach, szkoleniach
i konferencjach dotyczących awansu zawodowego.
szkolnego
2019/2020
roku
Termin
realizacji
I semestr
Cały okres
stażu
Wrzesień
2019
Cały okres
stażu
Maj 2022
Cały okres
stażu
rozwoju
w
różnych
realizacji planu
(rady
seminaria, warsztaty,
Złożenie wniosku o rozpoczęcie stażu.
Opracowanie planu rozwoju zawodowego.
Dokumentowanie
zawodowego.
Sporządzenie sprawozdania z realizacji planu
rozwoju zawodowego.
Uczestniczenie
formach
wewnętrznego i zewnętrznego doskonalenia
zawodowego
szkoleniowe, konferencje
metodyczne,
kursy,
zastosowanie technologii informacyjnej w pracy
bibliotekarza i innych nauczycieli).
Udział
w
Pedagogicznych.
Systematyczne śledzenie literatury metodycznej
i dydaktycznej, korzystanie z zasobów biblioteki
własnej,
przedszkolnej
i portali internetowych.
Tworzenie własnego warsztatu
materiałów dydaktycznych, dekoracji sali.
Organizowanie
plastycznych, literackich, fotograficznych.
Wystawki książek i czasopism ...