Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Plan rozwoju zawodowego
nauczyciela kontraktowego
na stopień nauczyciela
mianowanego
STAŻYSTA:
mgr Agnieszka Grzeszczak
nauczyciel wspomagający
SZKOŁA:
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Kownackiej
w Samorządkach
IMIĘ I NAZWISKO STAŻYSTY : mgr Agnieszka Grzeszczak
Stanowisko: Nauczyciel wspomagający
Wykształcenie: Wyższe
Studia: Collegium Balticum w Szczecinie
Kierunek: Terapia i rewalidacja osób z Autyzmem i Zespołem Aspergera
Studia: Wyższa Szkoła Lubelska w Rykach
Kierunek: Terapia Pedagogiczna z oligofrenopedagogiką
Studia: Wyższa Szkoła Lubelska w Rykach Kierunek: Edukacja elementarna.
Wychowanie przedszkolne i nauczanie wczesnoszkolne
Studia: Wyższa Szkoła Pedagogiczna Związku Nauczycielstwa Polskiego w Warszawie
Kierunek: Edukacja informatyczna i medialna
Studia: Wyższa Szkoła Umiejętności Pedagogicznych i Zarządzania w Rykach
Kierunek: Edukacja informatyczna i wirtualna
SZKOŁA: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Kownackiej w Samorządkach
DYREKTOR: mgr Ewa Włodarczyk
OPIEKUN STAŻU : mgr Anna Przybysz
OKRES TRWANIA STAŻU: 2 lata i 9 miesięcy
ROZPOCZĘCIE STAŻU: 01.09.2020
ZAKOŃCZENIE STAŻU: 31.05.2023
Cel podstawowy podejmowanego stażu:
Uzyskanie w wyniku postępowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.
Plan rozwoju zawodowego został stworzony na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 lipca 2018 roku w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz. U. 2018r. Poz. 1574, z późn. zm.)
CELE SZCZEGÓŁOWE:
1) uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły, a w przypadku nauczycieli, o których mowa w art. 9e ust. 3 Karty Nauczyciela - uzyskanie pozytywnych efektów w zakresie realizacji zadań odpowiednio na rzecz oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich, w związku z zajmowanym stanowiskiem lub pełnioną funkcją;
2) umiejętność rozpoznawania potrzeb rozwojowych uczniów i uwzględniania ich w pracy dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej;
3) umiejętność wykorzystania w pracy metod aktywizujących ucznia;
4) umiejętność dokonywania ewaluacji własnej pracy i wykorzystywania jej wyników do doskonalenia warsztatu pracy;
5) umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem z innymi nauczycielami w ramach wewnątrzszkolnego doskonalenia zawodowego;
6) umiejętność uwzględniania w pracy problematyki środowiska lokalnego oraz współczesnych problemów społecznych i cywilizacyjnych;
7) umiejętność posługiwania się przepisami prawa dotyczącymi odpowiednio oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich, w zakresie funkcjonowania szkoły, w której nauczyciel odbywał staż;
8) umiejętność korzystania w pracy, zwłaszcza w trakcie prowadzonych zajęć, z narzędzi multimedialnych i informatycznych.
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
I Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły, a w przypadku nauczycieli, o których mowa w art. 9e ust. 3 ...