Dodaj publikację
Autor
Agnieszka Grzeszczak
Data publikacji
2021-06-16
Średnia ocena
0,00
Pobrań
195

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego na stopień nauczyciela mianowanego
 Pobierz (docx, 23,7 KB)

Podgląd treści

Plan rozwoju zawodowego

nauczyciela kontraktowego

na stopień nauczyciela

mianowanego

STAŻYSTA:

mgr Agnieszka Grzeszczak

nauczyciel wspomagający

SZKOŁA:

Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Kownackiej

w Samorządkach

IMIĘ I NAZWISKO STAŻYSTY : mgr Agnieszka Grzeszczak

Stanowisko: Nauczyciel wspomagający

Wykształcenie: Wyższe

Studia: Collegium Balticum w Szczecinie

Kierunek: Terapia i rewalidacja osób z Autyzmem i Zespołem Aspergera

Studia: Wyższa Szkoła Lubelska w Rykach

Kierunek: Terapia Pedagogiczna z oligofrenopedagogiką

Studia: Wyższa Szkoła Lubelska w Rykach Kierunek: Edukacja elementarna.

Wychowanie przedszkolne i nauczanie wczesnoszkolne

Studia: Wyższa Szkoła Pedagogiczna Związku Nauczycielstwa Polskiego w Warszawie

Kierunek: Edukacja informatyczna i medialna

Studia: Wyższa Szkoła Umiejętności Pedagogicznych i Zarządzania w Rykach

Kierunek: Edukacja informatyczna i wirtualna

SZKOŁA: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Kownackiej w Samorządkach

DYREKTOR: mgr Ewa Włodarczyk

OPIEKUN STAŻU : mgr Anna Przybysz

OKRES TRWANIA STAŻU: 2 lata i 9 miesięcy

ROZPOCZĘCIE STAŻU: 01.09.2020

ZAKOŃCZENIE STAŻU: 31.05.2023

Cel podstawowy podejmowanego stażu:

Uzyskanie w wyniku postępowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.

Plan rozwoju zawodowego został stworzony na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 lipca 2018 roku w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz. U. 2018r. Poz. 1574, z późn. zm.)

CELE SZCZEGÓŁOWE:

1) uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły, a w przypadku nauczycieli, o których mowa w art. 9e ust. 3 Karty Nauczyciela - uzyskanie pozytywnych efektów w zakresie realizacji zadań odpowiednio na rzecz oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich, w związku z zajmowanym stanowiskiem lub pełnioną funkcją;

2) umiejętność rozpoznawania potrzeb rozwojowych uczniów i uwzględniania ich w pracy dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej;

3) umiejętność wykorzystania w pracy metod aktywizujących ucznia;

4) umiejętność dokonywania ewaluacji własnej pracy i wykorzystywania jej wyników do doskonalenia warsztatu pracy;

5) umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem z innymi nauczycielami w ramach wewnątrzszkolnego doskonalenia zawodowego;

6) umiejętność uwzględniania w pracy problematyki środowiska lokalnego oraz współczesnych problemów społecznych i cywilizacyjnych;

7) umiejętność posługiwania się przepisami prawa dotyczącymi odpowiednio oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich, w zakresie funkcjonowania szkoły, w której nauczyciel odbywał staż;

8) umiejętność korzystania w pracy, zwłaszcza w trakcie prowadzonych zajęć, z narzędzi multimedialnych i informatycznych.

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO

I Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły, a w przypadku nauczycieli, o których mowa w art. 9e ust. 3 ...