Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
florencja84, 2021-08-28, ocena:
Bardzo dobra praca
Gniezno, dnia 4 czerwca 2021
(miejscowość i data)
Paulina Wawrzyniak-Rusiecka
Lulkowo, os. Przyjazne 10
62-200 Gniezno
(imię i nazwisko nauczyciela, adres)
Pani/Pan
Mgr Tadeusz Stręk
Dyrektor
Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 3 w Gnieźnie
(nazwa szkoły/placówki)
Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego
1. Imię i nazwisko nauczyciela: Paulina Wawrzyniak-Rusiecka
2. Zajmowane stanowisko: nauczyciel języka angielskiego
3. Data rozpoczęcia stażu: 01.09.2018 r.
4. Data zakończenia stażu: 31.05.2021 r.
W związku z zakończeniem odbywanego stażu składam, zgodnie z zapisem w ustawie Karta Nauczyciela, rozdział III a (DZ. U 2019 r., poz. 2215 ze zmianami) oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli. (DZ. U 2020 r., poz. 2200), sprawozdanie z jego realizacji wraz z planem rozwoju zawodowego, który został przedstawiony i zatwierdzony we wrześniu 2018 roku.
W ZSP nr 3 w Gnieźnie jestem zatrudniona od września 2016 roku jako nauczyciel języka angielskiego. W czerwcu 2013 roku został mi nadany tytuł nauczyciela kontraktowego. W sierpniu 2018 roku po dokonaniu analizy własnych umiejętności i kompetencji zawodowych doszłam do wniosku, że moje kwalifikacje pozwalają mi starać się o kolejny stopień awansu zawodowego. Decyzję o realizacji stażu podjęłam ze względu na to, iż chciałabym kontynuować pracę jako nauczyciel i podnosić swoje kwalifikacje. W swojej pracy kieruję się słowami Benjamina Franklina: „Powiedz mi, to zapomnę. Naucz mnie, to może zapamiętam. Zaangażuj mnie to się nauczę.” i przede wszystkim zależy mi na tym, aby moi uczniowie potrafili wykorzystać w praktyce umiejętności zdobywane na lekcjach.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE
§ 7 ust. 2 pkt. 1.
Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły.
Poznanie procedury awansu zawodowego
Przed rozpoczęciem stażu szczegółowo zapoznałam się z procedurami awansu zawodowego nauczycieli, które są zawarte w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz. U. z 2018 r. poz. 1574). Analiza tego dokumentu pozwoliła mi na poszerzenie mojej wiedzy odnośnie prawnych aspektów systemu awansu zawodowego i ułatwiła mi prawidłowe przygotowanie dokumentacji dotyczącej stażu, tj. wniosku o rozpoczęcie stażu, planu rozwoju zawodowego, projektu sprawozdania z realizacji planu rozwoju zawodowego oraz wniosku o wszczęcie postępowania planu rozwoju zawodowego.
Nawiązanie współpracy z opiekunem stażu.
We wrześniu 2018 roku nawiązałam współpracę z mgr Anną Kocińską, która została opiekunem mojego stażu. Na pierwszych spotkaniach ustaliłyśmy szczegóły naszej ...