Dodaj publikację
Autor
Anna Zioło
Data publikacji
2021-09-14
Średnia ocena
0,00
Pobrań
67

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego na stopień nauczyciela dyplomowanego
 Pobierz (docx, 37,1 KB)

Podgląd treści

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO

NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ ZAWODOWY

NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

Dane personalne:

Imię i nazwisko: Anna Zioło

Stanowisko: Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej

Nazwa i adres szkoły: Szkoła Podstawowa im. Kawalerów Orderu Uśmiechu

w Dąbrówce, ul. Malinowa 41, 62-070 Dąbrówka

Dyrektor szkoły: Mgr Iwona Napierała

Data rozpoczęcia stażu: 01.09.2019 r.

Data zakończenia stażu: 31.05.2022r.

Posiadane kwalifikacje:

Magister Filologii Rosyjskiej z przygotowaniem pedagogicznym

Studia podyplomowe na kierunku: Edukacja wczesnoszkolna i Przedszkolna

z programowaniem

Studia podyplomowe na kierunku: Organizacja i Zarządzanie Oświatą

Cel główny:

zdobycie stopnia awansu nauczyciela dyplomowanego

Cele szczegółowe:

doskonalenie własnych metod oraz warsztatu pracy,

podniesienie efektywności własnych działań dydaktyczno – wychowawczych,

podniesienie jakości pracy szkoły,

dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z innymi nauczycielami

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2018 poz. 967 i 2245 oraz Dz. U. 2019 r. poz. 730)

Rozporządzenie MEN z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz. U. 2018 poz. 1574)

Cel podstawowy podejmowanego stażu:

uzyskanie w wyniku postępowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego

Cele szczegółowe podejmowanego stażu:

rozwijanie swoich umiejętności zawodowych

dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z innymi nauczycielami

podniesienie jakości swojego własnego warsztatu pracy i jakości pracy szkoły

§ 8 ust. 3 pkt 1

Umiejętność wykorzystania w pracy metod aktywizujących ucznia oraz narzędzi multimedialnych i informatycznych, sprzyjających procesowi uczenia

Zadania do wykonania

Formy i sposoby realizacji

Termin realizacji

Uwagi

Wykorzystanie nowatorskich metod i form pracy sprzyjających procesowi uczenia się

Prowadzenie zajęć z uczniami z wykorzystaniem metod: burza mózgów, drama, metoda projektu, drzewko decyzyjne, stacje zadaniowe, gry dydaktyczne

Wprowadzenie i stosowanie Oceniania kształtującego

Udział w ogólnopolskim projekcie „Czytam z Klasą” (innowacja pedagogiczna)

Zapraszanie na lekcje interesujących osób – „Dzieciaki sadzeniaki”, spotkanie z pszczelarzem.

„Majsterkowo – udział w warsztatach edukacyjnych dla dzieci.

Cały okres stażu na większości lekcji

Cały okres stażu

X.2019 – V.2020

Okres stażu

IV-V-VI.2020

Scenariusze zajęć

Szablony ocen kształtujących

Zeszyt OK

Wypełniony lekturnik

certyfikaty i dyplomy

zdjęcia

dyplomy

Stwarzanie uczniom warunków do zdobywania kompetencji kluczowych

Organizowanie pracy w małych grupach, by wymusić aktywność wszystkich jej uczestników.

Zachęcanie do aktywnego udziału w życiu kulturalnym szkoły i środowiska lokalnego (festyny, Pchli targ)

Stosowanie metod i technik aktywizujących sprzyjających samodzielnemu myśleniu i działaniu.

Uatrakcyjnianie zajęć poprzez wprowadzanie nowości, np. losowanie, Kodowanie na dywanie

Tworzenie sytuacji, w których uczniowie są eksperymentatorami i odkrywcami (przeprowadzanie doświadczeń, wycieczki). Wyciąganie wniosków.

Cały okres stażu

Scenariusze

Piktogramy

Materiały potrzebne do przeprowadzenia doświadczeń ...