Dodaj publikację
Autor
Kamila Iwan
Data publikacji
2022-05-23
Średnia ocena
0,00
Pobrań
39

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela mianowanego ubiegającego się o stopień nauczyciela dyplomowanego.
 Pobierz (docx, 33,7 KB)

Podgląd treści

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA MIANOWANEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ NAUCZYCIELA DYPOLOMOWANEGO

Imię i nazwisko nauczyciela: Kamila Iwan

Nauczany przedmiot: muzyka, religia

Data rozpoczęcia stażu: 1.09.2019 r.

Czas trwania stażu: 2 lata i 9 miesięcy

Planowana data zakończenia stażu: 31.05.2022 r.

Dyrektor szkoły: Alicja Utrata- Błochowicz

Cel główny podjęcia stażu:

uzyskanie w wyniku postępowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego.

Cel szczegółowy:

pogłębienie wiadomości i umiejętności w różnych dziedzinach mojej pracy zawodowej,

zdobywanie doświadczenia w podejmowanych działaniach na rzecz szkoły,

podniesienie efektywności działań dydaktyczno – wychowawczych,

rozwój osobisty,

realizacja wymagań kwalifikacyjnych umożliwiających uzyskanie awansu na stopień nauczyciela dyplomowanego.

Lp.

ZADANIA

FORMY REALIZACJI

TERMIN REALIZACJI

SPOSÓB DOKUMNETOWANIA EFEKTÓW

Realizowanie zadań zmierzających do uzyskania stopnia awansu zawodowego- nauczyciel dyplomowany

Poznanie procedury awansu zawodowego

Zapoznanie się z aktualnymi przepisami prawa oświatowego dotyczącymi awansu zawodowego.

Opracowanie planu rozwoju zawodowego.

Udział w kursach, warsztatach, szkoleniach i konferencjach dotyczących awansu zawodowego.

wrzesień 2019,

w trakcie trwania stażu,

wniosek o rozpoczęcie stażu,

plan rozwoju zawodowego,

zaświadczenia,

notatki własne,

Odbycie stażu dotyczącego awansu zawodowego

Złożenie wniosku o rozpoczęcie stażu.

Opracowanie planu rozwoju zawodowego.

Dokumentowanie realizacji planu rozwoju zawodowego.

Sporządzenie sprawozdania z realizacji planu rozwoju zawodowego.

wrzesień 2019,

w trakcie trwania stażu,

maj 2022,

wniosek o rozpoczęcie stażu,

plan rozwoju zawodowego,

sprawozdanie z realizacji stażu,

Przeprowadzenie analizy własnej pracy

Hospitacje zajęć przez dyrektora.

Ewaluacja i samoocena hospitowanych zajęć.

w trakcie trwania stażu,

harmonogram spotkań,

scenariusze zajęć,

Doskonalenie warsztatu pracy poprzez samodzielne działania lub udział w różnych formach doskonalenia

Uczestniczenie w różnych formach wewnętrznego i zewnętrznego doskonalenia zawodowego (rady szkoleniowe, konferencje, warsztaty, kursy).

Systematyczne śledzenie literatury metodycznej i dydaktycznej, korzystanie z zasobów biblioteki szkolnej, własnej, koleżeńskiej i portali internetowych.

Tworzenie własnego warsztatu pracy, materiałów dydaktycznych.

w trakcie trwania stażu,

zaświadczenia,

karty szkoleniowe,

notatki własne,

materiały, pomoce, zdjęcia,

Umiejętność wykorzystania w pracy metod aktywizujących ucznia oraz narzędzi multimedialnych i informatycznych, sprzyjających procesowi uczenia się

(§ 8 ust. 3 pkt. 1)

Wykorzystanie nowatorskich metod i form pracy

Stosowanie w pracy z uczniem metod aktywizujących i innowacyjnych (inscenizacje, drama, gry dydaktyczne, stosowanie elementów oceniania kształtującego, burza mózgów, mapa pojęciowa).

w trakcie trwania stażu,

scenariusze zajęć,

Organizowanie warsztatu pracy przy użyciu techniki komputerowej

Wykonywanie pomocy dydaktycznych za pomocą komputera.

Opracowywanie dokumentów, pomocy dydaktycznych, sprawdzianów, scenariuszy zajęć, scenariuszy uroczystości, sprawozdań, dyplomów itp.

Gromadzenie niezbędnych przepisów z prawa oświatowego z Internetu.

Archiwizowanie dokumentacji przy użyciu „chmury”.

Wykorzystywanie w pracy narzędzi multimedialnych.

Korzystanie z dziennika elektronicznego.

w trakcie trwania stażu,

dokumentacja,

scenariusze,

„chmura” internetowa,

dziennik elektroniczny ...