Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PROPONOWANA PÓŁROCZNA OCENA OPISOWA UCZNIA KLASY PIERWSZEJ
Arkusz osiągnięć ucznia
…...............................................…...... …..........I.............. …............................
imię i nazwisko klasa rok szkolny
Elementy obserwacji pedagogicznej
Skala osiągnięć
a
n
l
o
k
z
s
ć
ś
o
ł
a
z
r
j
o
D
a
n
z
c
y
t
s
i
n
o
l
o
p
a
j
c
a
k
u
d
E
Respektowanie wymagań dotyczących
zachowania w szkole
Przygotowanie do lekcji
Punktualność
Samodzielność w działaniu
Koncentracja na czynności
Wypowiadanie się
Czytanie tekstu
Technika pisania
Przepisywanie
Zapamiętywanie treści słownych
Analiza słuchowa i wzrokowa wyrazów
(podział na głoski i sylaby)
Rozróżnianie spółgłosek i samogłosek
Wkład pracy
a
j
c
a
k
u
d
E
a
n
z
c
y
t
a
m
e
t
a
m
Rozumienie pojęć matematycznych
Liczenie w zakresie 10
Rozwiązywanie zadań tekstowych
Samodzielność w rozwiązywaniu
problemów matematycznych
Wkład pracy
y
z
c
w
a
n
z
o
p
j
ó
w
z
o
R
a
j
c
a
k
u
d
E
-
o
n
z
c
e
ł
o
p
s
a
z
c
i
n
d
o
r
y
z
r
p
Zasób wiadomości
Aktywność poznawcza
Umiejętność obserwacji środowiska
Wkład pracy
y
n
z
c
y
t
s
y
t
r
a
j
ó
w
z
o
R
y
n
z
c
y
z
i
f
i
Rozwój społeczno -
emocjonalny
Zajęcia komputerowe
Aktywność twórcza
Prace plastyczne
Prace techniczne
Odtwarzanie i tworzenie muzyki
Sprawność ruchowa
Wkład pracy
• Pokonywanie trudności
• Udział w zajęciach
• Współdziałanie w zespole
• Posługiwanie się wybranymi
programami i grami edukacyjnymi.
Korzysta z opcji w programach.
• Bezpieczeństwo i higiena pracy
podczas korzystania z komputera
Język angielski
Umiejętności językowe
Religia / etyka
Wiadomości
Pływanie
Umiejętności
podpis wychowawcy klasy
…..................................................
Skala osiągnięć ucznia
Wkład pracy
Poziom szósty - doskonale
bardzo dobry
Poziom piąty – bardzo dobrze
Poziom czwarty - dobrze
Poziom trzeci - przeciętnie
Poziom drugi – słabo
Poziom pierwszy – nie
opanował / ła
dobry
słaby