Dodaj publikację
Autor
Edyta Walentek
Data publikacji
2022-11-16
Średnia ocena
0,00
Pobrań
13

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Odejmowanie i dodawanie liczb w zakresie 100. Counting in English. Więcej materiału dostępne na stronie szkoły. https://www.zskonopiska.pl/erasmus/ka1/2312-clil-w-edukacji-wczesnoszkolnej.html
 Pobierz (docx, 15,7 KB)

Podgląd treści

Metoda CLIL w edukacji wczesnoszkolnej.

Przygotowała: mgr Edyta Walentek

Przedmiot

Edukacja matematyczna

Czas

45 min

Temat

Odejmowanie i dodawanie liczb w zakresie 100.

Counting in English.

Cele nauczania

- rozumienie poleceń,

- rozumienie słuchanej piosenki

- rozumienie liczb w języku angielskim w zakresie 0-100

- rozpoznawanie pisemnych form liczb w języku angielskim (0-20)

Kryteria sukcesu/ efekty kształcenia

Uczniowie będą potrafili:

- rozpoznawać i nazywać liczb

- rozpoznawać pisemne formy ww. liczb w zakresie 0-20 w języku angielskim,

- rozumie polecenia

Umiejętności poznawcze

Klasyfikacja, identyfikacja, stosowanie wiedzy w praktyce.

Funkcje językowe

Rozumienie ze słuchu liczb od 0 do 100 w języku angielskim.

Kluczowe słownictwo i zwroty.

Słownictwo:

Liczebniki od 0 do 100 w języku angielskim.

Zwroty/ struktury językowe:

- have got (mieć)/ I have got….

- Hello everyone/ Let’s start !

- Good, fine, well done, great, very good

- Show the numer ten…..

- How much is it five plus five ?

- What is twelve minus five?

- Let’s sing the song !

Metoda CLIL podczas zajęć.

- piosenki - https://youtu.be/bGetqbqDVaA

- Każdy uczeń ma swoje karty z liczbami. Na polecenie nauczyciela podnosi właściwą kartę, np. pokaż liczbę 10 (show the numer ten), pokaż cyfrę 8, pokaż liczę 17;

- ćwiczenia rachunku pamięciowego (dodawanie i odejmowanie), np. ile to jest 10+5=… ten plus five it’s….