Dodaj publikację
Autor
Anita Słubik
Data publikacji
2022-11-18
Średnia ocena
0,00
Pobrań
12

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Wykorzystanie „Kreatywnych technologii informatycznych w klasie” platforma learningapps
 Pobierz (pdf, 373,4 KB)

Podgląd treści

Wykorzystanie „Kreatywnych technologii informatycznych w klasie”

Przedmiot
Czas
Temat

Cel nauczania

Efekty kształcenia

Metody pracy
Środki
dydaktyczne
Forma organizacji
pracy
Metody

Przygotowała

platforma learningapps

Edukacja wczesnoszkolna klasa 1b
45 min
Wykorzystanie platformylearningapps w czasie lekcji:
- „Święta tuż, tuż” tworzenie zabaw online.

- Zapoznanie uczniów z platformą learningapps.
- Wykorzystywanie zasobów edukacyjnych platformy przez uczniów.
Uczeń:
- zna platformę z learningapps, jako źródło informacji i korzysta z niej,
- wie jak wyszukać wskazane zagadnienie w learningapps,
- umie samodzielnie korzystać z platformy,
- potrafi odpowiednio korzystać z platformylearningapps
- postępuje wg. poleceń nauczyciela,
- jest świadomy zagrożeń wnikających z nieprawidłowego
użytkowania komputera,
- rozwija umiejętność wyszukania danego zagadnienia,
- rozwija umiejętność szybkiego kojarzenia,
- rozwija umiejętność pracy w zespole.
Ćwiczenia praktyczne
komputer

Praca grupowa, indywidualna

- tworzenie przez nauczyciela zabaw świątecznych dla uczniów
(edukacja społeczna,
informatyczna)https://learningapps.org/myapps.php

- Zapoznanie uczniów z platformą quizizz w czasie zajęć
informatycznych oraz korzystanie z jej zasobów.


mgr Anita Słubik