Dodaj publikację
Autor
Bartłomiej Pępek
Data publikacji
2025-01-19
Średnia ocena
5,00
Pobrań
64

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Artykuł stanowi przykładowe omówienie trudnych zachowań uczniów starszych klas szkół podstawowych ze zwróceniem uwagi zarówno na ich konsekwencje dla samych uczniów jak też dla nauczycieli, wychowawców i opiekunów a także z zasygnalizowaniem ścieżek reagowania na wskazane zachowania. W podsumowaniu artykułu został zasygnalizowany kontekst filozoficzny, zgodnie z którym temat został ujęty.
 Pobierz (docx, 17,5 KB)

Podgląd treści

TRUDNE ZACHOWANIA UCZNIÓW

STARSZYCH KLAS SZKOŁY PODSTAWOWEJ

ORAZ SPOSOBY REAGOWANIA

Bartłomiej Pępek

Jaka jest etiologia zjawiska, które zamierzamy omówić w poniższym opracowaniu? Etiologia - a więc przyczyny trudnych zachowań uczniów. Aby próbować wskazać na przyczyny, właściwym wydaje się najpierw wyjaśnienie obu tych pojęć, które stanowić mają przedmiot poniższych rozważań. Obu – ponieważ tak zachowanie jak i trudność (o której mowa w samym tytule) składają się na pełny wymiar zagadnienia o które nam chodzi.

(...)