Dodaj publikację

Publikacje nauczycieli

1-10 z 147

Kartkówka ze wzorów na pola figur płaskich 4 4,0 (2009-11-02)
DOKUMENT ZAWIERA KARTKÓWKĘ DLA UCZNIÓW Z ORZECZENIEM O POTRZEBIE KSZTAŁCENIA SPECJALNEGO Z MATEMATYKI - WZORY NA POLA FIGUR PŁASKICH.
Antarktyda - kraina śniegu i lodu 6 5,0 (2010-11-08)
"Antarktyda - kraina śniegu i lodu" jest prezentacją multimedialną wykonaną w programie PowerPoint, przeznaczoną dla uczniów kształcenia zintegrowanego. Podczas oglądania prezentacji uczniowie dowiedzą się wielu ciekawych rzeczy o autorach lektury, ...
Kartkówka z graniastosłupów i ostrosłupów 3 (2009-11-02)
DOKUMENT ZAWIERA KARTKÓWKĘ DLA UCZNIÓW Z ORZECZENIEM O POTRZEBIE KSZTAŁCENIA SPECJALNEGO Z MATEMATYKI - OSTROSŁUPY I GRANIASTOSŁUPY.
Program pracy z uczniem niepełnosprawnym intelektualnie w stopniu lekkim 4 3,7 (2008-06-30)
Praca jest programem indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla ucznia upośledzonego umysłowego w stopniu lekkim w szkole podstawowej.
Test dostosowany do ucznia niepełnosprawnego z krążenia 1 (2009-07-20)
Krążenie - test dostosowany do ucznia niepełnosprawnego.
Tolerancja dla inności - scenariusz lekcji dla klas IV-VI 1 (2010-02-09)
Scenariusz zajęć dla klas integracyjnych IV-VI, porusza ważny temat tolerancji i akceptacji "inności". Przybliża uczniom alternatywne sposoby porozumiewania się oraz rozbudza chęć poznania bliżej osób niepełnosprawnych.
Kartkówka z języka angielskiego ("CAN") 3 4,5 (2009-11-02)
DOKUMENT ZAWIERA KARTKÓWKĘ DLA UCZNIÓW Z ORZECZENIEM O POTRZEBIE KSZTAŁCENIA SPECJALNEGO Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO.
Konkursy świetlicowe 2 5,0 (2008-06-16)
Chciałabym podzielić się scenariuszami konkursów, jakie zorganizowałam w świetlicy w tym roku szkolnym. Był to konkurs wiedzy "Omnibus - wiem wszystko" dla dzieci z mojej świetlicy oraz Konkurs Świetlic Szkolnych ...
Program wychowawczy dla I klasy gimnazjum integracyjnego 1 (2009-06-22)
Program wychowawczy dla klasy integracyjnej.
Jak postępować z dziećmi nadpobudliwymi 4 3,7 (2010-02-15)
Artykuł pokazuje na czym polega nadpobudliwość, jak postępować z dzieckiem nadpobudliwym, zasady jakimi należy się kierować w pracy z takimi dziećmi.