Mam następujące pytanie...
Sprawozdanie zdałem. Informacje od Dyrekcji dostałem, że to wszystko i teraz muszę kompletować teczkę. Co ma być w niej to wiem, tylko nie wiem czy ja mam to wrzucić do segregatora, czy ?
Widzę to tak. Dzielę segregator na 3 części. Każdą z nich oddzielam kolorowym papierem:
TECZKA A - dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji zawodowych lub poświadczone kopie tych dokumentów
1. Dyplomy, zaświadczenia
potwierdzone urzędowo (dyrektor lub kadry) kopie stwierdzające kwalifikacje do nauczania danego przedmiotu lub prowadzonych innych zajęć.
dyplom ukończenia studiów zgodnych z nauczanym przedmiotem lub rodzajem prowadzonych zajęć.
2. Akt nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego
3. Decyzja o ustaleniu wymiaru stażu zawodowego
4. Zaświadczenie dyrektora szkoły o wymiarze zatrudnienia nauczyciela oraz zajmowanych przez niego stanowiskach w okresie odbywania stażu
TECZKA B - dokumentacja związana z odbytym stażem
1. Zatwierdzony plan rozwoju zawodowego
2. Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego
3. Ocena dorobku zawodowego za okres stażu
TECZKA C – dokumentacja potwierdzająca spełnienie wymagań na stopień nauczyciela mianowanego
Teraz pytanie. Czy mogę taki podział zrobić, czyli w segregatorze po otworzeniu strona tytułowa. Na następnej stronie np. żółta kartka i na niej napisane "dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji zawodowych lub poświadczone kopie tych dokumentów". W tej części umieszczam po kolei koszulki z wymienionymi wyżej niezbędnymi zaświadczeniami...
Dalej kolejny kolor i informacja "dokumentacja związana z odbytym stażem". W tej części zaświadczenie kiedy zdałem plan rozwoju itd.
Nie wiem o co chodzi z teczką 3 "dokumentacja potwierdzająca spełnienie wymagań na stopień nauczyciela mianowanego"<--------Co ja mam dołączyć.
Czy tak to ma wyglądać, czy coś przeoczyłem? Z góry dzięki za odpowiedzi. Za błędy przepraszam, ale mało śpię ostatnio i mózgownica nie funkcjonuje