zobacz tu:
http://www.45minut.pl/forum/topics37/le ... vt7223.htm
zajrzyj do ebooka Macmillana jest tam kilka fajnych pomysłów. Zresztą w ogóle mozna przejrzeć strony wydawnictw. Podpowiadają jak prowadzić lekcje.
Zgadzam się, że sama książka to za mało. kserówki to także praca w ławce, a to nie jest wskazane. Zwłaszcza w klasach I-III.
Poza tym jeśli już praca z kserówkami to w większości przypadków można dać czyste kartki i na nich realizować wykreślanki, kolorowanki, (do)rysowanie, uzupełnianie luk czy krzyżówki, rebusy itp. Poza tym lepiej tworzyc projekty.
Jak zwierzęta to może niech kazdy namaluje jakiegoś zwierzaka i w klasie masz zoo. potem zwiedzacie, a dzieciaki opowiadają o tych zwierzętach.
Jak masz modalny Can to zabrac ich na podwórko czy sale gimnastyczną i niech pokazują jak umieją skakać, pływać, biegać, chodzić, albo jak nie umieja to robić.
Jak ubrania to ubierać lalki na patyku
jak jedzenie to restauracja, bazar czy obiad u cioci
jak dom to makieta domu i meble z pudełek
itd. Wykonanie i omówienie to przewaznie 2-3 jednostki lekcyjne. Książka jako wprowadzenie i zadania domowe.