okropna klasa:(

o tym jakie są, jak sobie z nimi radzić, jak wychowywać bez porażek

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

lida88
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język angielski

okropna klasa:(

Postautor: lida88 » 2010-09-27, 00:00

Witam!
Jestem początkującym nauczycielem. W ubiegłym roku pracowałam na zastępstwo przez II semestr, a w tym roku dostałam już umowę na rok w tej samej szkole. Pracuję w szkole podstawowej na wsi. Wiadomo początki każdej pracy są trudne ale ostatnio doszłam do wniosku, że mam naprawdę poważny problem z jedną klasą. Dzieciaki w tej klasie są dziwne....i to prawie wszystkie, mam wrażenie, że między nami stoi mur, nie potrafię do nich dotrzeć, nie potrafię się z nimi porozumieć...mam wrażenie, że nie rozumieją nawet moich poleceń, bywa tak, że jak zadam pracę domową to wypisują jakieś bzdury(mimo ze ćwiczenie było robione wg określonego schematu)-oczywiście jest chyba 4 osoby w tej klasie, które wiedzą o co chodzi na lekcji i z pracą domową nie mają większych problemów. Nie wiem już sama co mogę z tym zrobić...Jest to czwarta klasa dlatego na początku myślałam, że może ciężko jest im się przestawić(bo jednak w klasach 1-3 uczniowie traktowani są inaczej), ale w ubiegłym roku też miałam z nimi do czynienia i też bardzo ciężko mi się z nimi pracowało. poprzednia nauczycielka również nie miała dobrego zdania o tej klasie:(

jest to jedyna klasa na 6 z którą nie potrafię się dogadać....
może ktos bardziej doświadczony podpowie mi, co mam zrobić w takiej sytuacji...

Pozdrawiam.

b.hunter

Re: okropna klasa:(

Postautor: b.hunter » 2010-09-27, 16:51

A jak jest na innych przedmiotach?

lida88

Postautor: lida88 » 2010-09-27, 17:08

Tzn z tego co wiem to nauczyciele narzekają, że klasa jest gadatliwa...nikt z doświadczeniem raczej nie mówi o szczegółach "gadatliwości"...

b.hunter

Postautor: b.hunter » 2010-09-27, 19:20

Czyli na Twoich zajęciach też są gadatliwi tak? Może przydatne będzie wprowadzenie większej dyscypliny?

lida88