witam serdecznie.
Pierwszy raz na forum i tak sobie czytam wasze posty i chciałem dołączyć swój. Na czym polega mój problem: jestem nauczycielem dyplomowanym, długo kilka lat temu szukałem pracy więc jak ją otrzymałem to szedłem ostro do przodu aby osiągnąć jak najwięcej, uczę już prawie 10 lat w szkole. Wiadomo jak sie jest młodym z rodziną to każdy grosz jest wart dlatego jak znalazłem pracę w szkole postarałem się dorobić w innej szkole. Udało mi się zatrudnić na uczelni, najpierw na zlecenie o dzieło potem na rok na asystenta, potem mianowanie na asystenta. Czyli praca na dwa etaty, niestety obydwie słabo opłacane. Dodatkowo zaczęły się zwolnienia więc wolałem nikomu nie przyznawać się że pracuję w dwóch pracach. Wiem że to może niemoralne ale tak dużo włożyłem wysiłku w znalezienie pracy (byłem wcześniej bezrobotnym) że nie wyobrażałem sobie utratę żadnej z nich. Oczywiście musiałem zrobić na uczelni w ciągu 8 lat doktorat co też udało mi się po wielu trudach i ciężkiej walce osiągnąć. Jednak teraz zaczynają sie problemy. Zatrudniony zostałem jako doktor na stanowisku adiunkta na 9 lat (takie wymaganie aby zrobić habilitację) i dalej chcę pracować w szkole z dwóch powodów: po pierwsze prawdopodobnie nie zrobię habilitacji bo nie mam "pleców" i po 9 latach rektor mi powie "dowidzenia" a wcześniej nie zgłaszełm że pracuję w szkole i jak się dowie to może mnie zwolnić. Po drugie umowę w szkole mam na czas nieokreślony i dobrze mi się tam pracuje, zżyłem się z nią i traktuję ją jako zabezpieczenie jakbym nie zrobił habilitacji.