Ja mam dokładnie taki sam problem. Jak widać Nie! Ciesze się bardzo, że trafiłam na ten post.
Ja mam również nauczanie indywidualne z uczniem upośledzonym umysłowo w stopniu lekkim. Chłopiec jest przypisany do 3 klasy gimnazjum. Jestem początkującym nauczycielem, więc jest mi tym bardziej o wiele trudniej!!!
Uczę chłopca j. polskiego, matematyki, biologii, historii, geografii, chemii, fizyki, sztuki, techniki. Musiałam napisać indywidualny program w oparciu o podstawę programową dla uczniów lekko upośledzonych. I przeraża mnie ocenianie. Dodam, że chłopiec nie mówi, nie pisze, jest niepełnosprawny ruchowo, więc manualnie nic nie zrobi sam.
Założyłam sobie, że oceniam chłopca za jego wysiłek, aktywność i zadania domowe.
Jeśli Ty masz jakieś ciekawe wskazówki to też chętnie skorzystam!
