Podstawowe problemy teorii wychowania fizycznego
Wielka zapowiedź!
Potrzebujesz programu nauczania dla:
szkoły podstawowej
I-III, klas IV-VI, gimnazjum lub szkoły ponadgimnazjalnej?
Szukasz książek z nową podstawą programową?
Szukasz podręcznika dla nauczycieli wychowania fizycznego
i dla studentów pedagogiki?
Oto Twój IMPULS do działania:
Polecamy już cztery części!
Koncepcji edukacji fizycznej
Urszuli Kierczak
PROGRAM NAUCZANIA - PLANY PRACY - PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA:
1. PORADNIK METODYCZNY - II ETAP EDUKACYJNY - SZKOŁA PODSTAWOWA KLASY IV - VI
Dostępna już początkiem maja br! Zapowiedź w księgarni internetowej ImpulsOficyna.pl
Proponowany program nauczania jest integralną częścią całościowej, zwartej koncepcji edukacji w zakresie wychowania fizycznego dla wszystkich czterech etapów kształcenia. Zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 08 czerwca 2009 roku w sprawie dopuszczenia do użytku w szkole programów wychowania przedszkolnego i programów nauczania oraz dopuszczenia do użytku szkolnego podręczników (Dz. U. Nr 89, poz. 730) program „ZDROWIE SPORT REKREACJA” stanowi opis realizacji celów kształcenia i zadań edukacyjnych określonych w podstawie programowej oraz zawiera szczegółowe cele kształcenia i wychowania, treści zgodne z podstawą programową, sposoby osiągania celów kształcenia i wychowania, opis założonych osiągnięć ucznia a także propozycje kryteriów oceny i metod sprawdzania osiągnięć ucznia. Obligatoryjne treści tego programu, zgodne z podstawą programową, zostały uzupełnione o treści fakultatywne, możliwe do realizacji, w zależności od warunków środowiskowych i bazy materialnej. Integralną częścią programu jest szczegółowy plan pracy, czyli rozkład materiału nauczania dla poszczególnych klas oraz standardy wymagań i zasady oceniania tworzące przedmiotowy system oceniania z wychowania fizycznego... więcej
2. PORADNIK METODYCZNY - IV ETAP EDUKACYJNY – SZKOŁY PONADGIMNAZJALNE
Dostępna już początkiem maja br! Zapowiedź w księgarni internetowej ImpulsOficyna.pl
Zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 08 czerwca 2009 roku w sprawie dopuszczenia do użytku w szkole programów wychowania przedszkolnego i programów nauczania oraz dopuszczenia do użytku szkolnego podręczników (Dz. U. Nr 89, poz. 730) program „ZDROWIE SPORT REKREACJA” stanowi opis realizacji celów kształcenia i zadań edukacyjnych określonych w podstawie programowej oraz zawiera zgodne z podstawą programową, szczegółowe cele kształcenia i wychowania opisane jako przewidywane efekty nauczania, treści nauczania, sposoby osiągania celów kształcenia i wychowania, opis założonych osiągnięć ucznia a także propozycje kryteriów oceny i metod sprawdzania osiągnięć ucznia. Obligatoryjne treści tego programu, zgodne z podstawą programową, zostały uzupełnione o treści fakultatywne, możliwe do realizacji, w zależności od warunków środowiskowych i bazy materialnej. Integralną częścią programu jest szczegółowy plan pracy, czyli rozkład materiału nauczania dla poszczególnych klas oraz standardy wymagań i zasady oceniania tworzące przedmiotowy system oceniania z wychowania fizycznego... więcej
3. Program nauczania i propozycje zajęć fakultatywnych dla GIMNAZJUM. Poradnik metodyczny.
Dostępna już teraz w księgarni internetowej ImpulsOficyna.pl
Poradnik zawiera program nauczania fizycznego, napisany w oparciu o nową podstawę programową wraz z propozycjami zajęć fakultatywnych. W poradniku znajdują się także gotowe propozycje podstawowej dokumentacji pracy nauczyciela - rozkład materiału oraz standardy wymagań wraz z zasadami oceniania... więcej
Koncepcja edukacji fizycznej
4. Program nauczania i propozycje zajęć fakultatywnych Edukacji wczesnoszkolna I-III. Poradnik metodyczny.
Dostępna już teraz w księgarni internetowej ImpulsOficyna.pl
Koncepcja edukacji fizycznej „Zdrowie, Sport, Rekreacja”, to programy nauczania wychowania fizycznego dla czterech etapów edukacyjnych. Jest to jedyny obecnie na rynku edukacyjnym spójny program kształcenia w zakresie wychowania fizycznego dla wszystkich etapów edukacji przygotowany w oparciu o nową podstawę programową wprowadzoną do realizacji 01 września 2009 r... więcej
Koncepcja edukacji fizycznej
Nowości w Impulsie:
Metoda projektów w pracy nauczyciela wychowania fizycznego.
Praktyczny przewodnik
Urszula Kierczak
Metoda projektów w pracy nauczyciela wychowania fizycznegoMetoda projektów w pracy nauczyciela wychowania fizycznego
Dostępna już teraz w księgarni internetowej ImpulsOficyna.pl
„Metoda projektów w pracy nauczyciela wychowania fizycznego” to publikacja napisana przez nauczyciela praktyka, dla innych nauczycieli. Zawarte w przewodniku informacje umożliwią każdemu nauczycielowi realizację zadań edukacyjnych metodą projektów. Przepisy prawa oświatowego wprowadzają obowiązek realizacji metody projektów przez uczniów gimnazjum, ale także w szkole podstawowej i ponadgimnazjalnej warto realizować zadania tą metodą.
Metoda projektów jest najbardziej twórcza i jednocześnie najpełniej kształcąca kompetencje kluczowe. Każdy współczesny nauczyciel powinien włączyć ją do swojego warsztatu pracy. Także nauczyciele wychowania fizycznego powinni realizować zadania dydaktyczne z wykorzystaniem metody projektów. W pierwszej części przewodnika znajdują się podstawowe wiadomości teoretyczne dotyczące metody projektów. W zwięzły i prosty sposób zostały przedstawione informacje o tym, czym jest projekt edukacyjny i na czym polega metoda projektów... więcej
Podstawowe problemy teorii wychowania fizycznego
Janusz Bielski
Podstawowe problemy teorii wychowania fizycznego Podstawowe problemy teorii wychowania fizycznego
Dostępna już teraz w księgarni internetowej ImpulsOficyna.pl
Podręcznik poświęcony jest problemom ogólnej teorii wychowania oraz szczegółowym zagadnieniom teorii wychowania i rozwoju fizycznego człowieka z naciskiem na edukację dzieci i młodzieży. Autor wyjaśnia kluczowe pojęcia, takie jak „wychowanie”, „kształcenie”, „edukacja”, „kultura fizyczna”. Analizuje czynniki, środki i warunki występujące w wychowaniu fizycznym. Omawia metody kształcenia i wychowania fizycznego oraz kwestie związane z rozwojem fizycznym i motorycznym. Wiele miejsca zajmuje osoba nauczyciela, jego kompetencje, efektywność, innowacyjność, zaangażowanie i motywacja. Dużo uwagi poświęcono roli pedagoga jako promotora zdrowia i animatora aktywności fizycznej w czasie wolnym... więcej
Polecamy również:
1. Wybrane zagadnienia współczesnej metodykiwychowania fizycznego. Podręcznik dla nauczycieli i studentów
2. Ćwiczenia zwinnościowo - akrobatyczne, dwójkowe i piramidy Nauczanie programowane
3. Awans zawodowy nauczyciela wychowania fizycznegoRozwój pedagogiczny od A do Z
Wybrane zagadnienia współczesnej metodyki wychowania fizycznego Ćwiczenia zwinnościowo-akrobatyczne, dwójkowe i piramidy Awans zawodowy nauczyciela wychowania fizycznego
Oficyna Wydawnicza Impuls
Dział Marketingu i Handlu
ul. Fatimska 53 B
31-831 Kraków
telefax: 12 422 41 80, 422 59 47
kom.: 506 - 624 - 220
www.impulsoficyna.com.pl
impuls@impulsoficyna.com.pl
Nowości I Wznowienia I Zapowiedzi wydawnicze
Promocje I Recenzje I Nasi autorzy