Jestem nauczycielem stażystą. W poniedziałek muszę oddać dyrekcji plany wynikowe (lub rozkład materiału). Do większości klas już wszystko mam gotowe. Jednak mam problem z dostosowaniem planu do drugich klas licealnych.
W pierwszej klasie obowiązywał podręcznik na poziomie elementary. Ze względu na małą ilość godzin języka (2) przerobiono około 3/4 książki. W szkole stosuje się zasadę aby podręcznik dokończyć zamiast na siłę wciskać uczniom podręcznik na wyższy poziom. W tym roku klasy mają 3 godziny ang w tygodniu. Szacuję, że podręcznik skończę na początku grudnia. Potem obowiązywał by ten sam tytuł ale na poziomie pre-intermediate.
Czy powinnam napisać dwa plany wynikowe? Jeden dla końcówki podręcznika podstawowego i drugi dla podr. na średnim poziomie.
A może powinnam przedstawić taki plan w jednym dokumencie?
Jeśli macie jeszcze inne porady w tej sprawie to chętnie poczytam
