Po raz pierwszy mamy w szkole ucznia z upośledzeniem umiarkowanym. Na rewalidację mam przyznane 2 godziny tygodniowo (uczeń jest zwolniony z nauki drugiego języka obcego - w tym czasie pracuje ze mną). Problem w tym, że chłopak nie potrafi pisać, czytać, liczyć itd. a na reszcie przedmiotów siedzi z klasą. Czego od niego mają wymagać inni nauczyciele na swoich lekcjach? Jak go oceniać, co on ma tam robić? Grono oczekuje ode mnie, abym przygotowała pakiety ćwiczeń i wymagań względem tego chłopca, bo oni nie wiedzą ani jak z nim pracować, ani czego wymagać ani jak oceniać... Ja też nie bardzo wiem

Drugi mój dylemat polega na tym, czy zajęcia z orzeczeniowcami mam dokumentować w dzienniku zajęć rewalidacyjno-wychowawczych (wątpliwość pojawia się ze względu na określenie "wychowawczych"), czy w dzienniku zajęć specjalistycznych (korekcyjno-kompensacyjnych, logopedycznych itp.)?
Bardzo proszę o pomoc...