iluka pisze:Co wy teraz przygotowujecie???
Przygotowują pytania na egzamin poprawkowy.
Komisja przygotowuje.

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe
iluka pisze:Co wy teraz przygotowujecie???
Nie, on pisze,że są na etapie uzgadniania wymagań edukacyjnych... Albo jestem zbyt zmęczonakoma pisze:iluka napisał/a:
Co wy teraz przygotowujecie???
Przygotowują pytania na egzamin poprawkowy.
koma pisze:iluka pisze:Co wy teraz przygotowujecie???
Przygotowują pytania na egzamin poprawkowy.
Komisja przygotowuje.
Odbierz pwAle sprawa zadań też mnie żywo interesuje. Jeszcze jak żywo.
hannibal pisze:koma, sorki, bo ja nie wiem, czy teraz ironizujesz, czy stwierdzasz, że tak właśnie powinno być.
iluka pisze:Odbierz pwAle sprawa zadań też mnie żywo interesuje. Jeszcze jak żywo.
koma pisze:Mogleś też powiedzieć glosno i dobitnie, że tego się nie głosuje
iluka pisze:Dyrektor Szkoły wstrzymuje wykonanie uchwały niezgodnej z prawem i zawiadamia o tym fakcie Kuratorium Oświaty i Organ Prowadzący.
W Rozporządzeniu o ocenianiu, jest tylko jak powinien przebiegać egzamin poprawkowy i kto ma zasiadać w Komisji. Skoro nie ma zapisu, że tylko na ocenę dopuszczający to znaczy, że może być na każdą inną ocenę bo jest w tymże Rozporządzeniu zapisana skala ocen jaką szkoły mają stosować.
TO w rozporządzeniu jest !
§ 3.3. Ocenianie wewnątrzszkolne obejmuje:
5) ustalanie rocznych (semestralnych) ocen klasyfikacyjnych z obowiązkowych i dodatkowych zajęć edukacyjnych oraz rocznej oceny klasyfikacyjnej zachowania, według skali, o której mowa w § 13 ust. 2 i § 15 ust. 3;
§ 13. 2. Roczne (semestralne) oceny klasyfikacyjne z zajęć edukacyjnych, począwszy od klasy IV szkoły podstawowej, ustala się w stopniach według następującej skali:
1) stopień celujący - 6;
2) stopień bardzo dobry - 5;
3) stopień dobry - 4;
4) stopień dostateczny - 3;
5) stopień dopuszczający - 2;
6) stopień niedostateczny - 1.
---------------------------------------------------------------
a przecież egzaminy klasyfikacyjne i poprawkowe przeprowadza się w celu "ustalenia rocznej oceny klasyfikacyjnej" - a więc skala j.w.
Fragment odpowiedzi MEN na to pytanie :
....."Przepisy §§ 19, 20 pozwalają uczniom z klas programowo najwyższych na zdawanie... Uczeń powinien otrzymać z egzaminu poprawkowego taką ocenę, na jaką zda ten egzamin. Tematy na egzamin poprawkowy powinny tak być opracowane, aby uwzględniały kryteria na poszczególne oceny, tj. w skali od l do 6."
Basso profondo pisze:Ustala komisja, ale zawsze do protokołu możesz oficjalnie zgłosić zdanie odrębne. Takie zdanie odrębne jedynego w komisji nauczyciela przedmiotu byłoby w protokole niezłym kuriozum i kłopotem dla dyrektora.
ale wbrew uzyskanemu wynikowi? Nie zdał, ale ustalamy, że zdał? Dopisujemy komisyjnie poprawne odpowiedzi? Ludzie, idźmy spać. Poprawkowicz tego pewnie tak nie przeżywa jak myBasso profondo pisze:Ustala komisja,
iluka pisze:ale wbrew uzyskanemu wynikowi? Nie zdał, ale ustalamy, że zdał? Dopisujemy komisyjnie poprawne odpowiedzi? Ludzie, idźmy spać. Poprawkowicz tego pewnie tak nie przeżywa jak myBasso profondo pisze:Ustala komisja,