No i mamy matematykę:
http://men.gov.pl/ministerstwo/informac ... pinie.html
Przeglądam. Zadania ze strony 16 o figurach geometrycznych - moje dzieci już wiedzą, że kwadrat jest prostokątem

o symetrii też mówiliśmy, zresztą, co przeglądałam jakieś książki/ćwiczenia do 1 klasy, to była symetria, więc nie rozumiem, czemu tu nagle w 2 klasie dopiero.
Tak sobie jeszcze na 1 część patrzę, niektóre rzeczy ja wprowadzam naturalnie, przy okazji czegoś. Przemienność dodawania - też mam zrobioną, wiadomo, będziemy sobie przypominać, ale to nam wychodzi w trakcie zajęć i tyle.
BARDZO drażni mnie totalne pomieszanie tematów, bez ładu, składu. Trochę tego, trochę owego. Niepoukładane.
Dużo drobiazgów dziwnych - np. nie ma jakiegoś wprowadzenia groszy, a nagle na stronie 23 (1 część) zadanie na groszach.