Postautor: kala » 2015-08-05, 20:50
Dzięki piękne. Ja nie miałam osobiście pytania o program własny tylko osoba przede mną. Pytanie było standardowe- dla kogo program, dlaczego takie treści, i ważne czy i jak poddany ewaluacji, co dał uczniom, czy coś by się w nim zmieniło (trzeba pamiętać, że w ciągu roku można zmienić około 30% w programie, nie prawie cały - to wiem od dyrekcji).
Jestem matematykiem, więc innowacje w moim wypadku to praca na zajęciach przy użyciu TIK, e-podręczniki, sprawdziany prowadzone on-line, wysyłanie zadań na emaile(indywidualizacja), wprowadzenie na lekcje gier logicznych i strategicznych i moje -inne niż w instrukcji ich wykorzystanie, wyjście z matematyką poza szkołę - my mieliśmy projekt unijny, w którym brałam udział, praca na platformach wydawniczych np. Matlandia, ciekawe strony dla uczniów dot. matematyki i promowanie ich w szkole. Może to zwykłe rzeczy i ktoś powie, że to nic takiego, ale u mnie w szkole to tylko ja tak pracuje, więc dla szkoły jest to innowacja.