Jestem w trakcie pisania pracy podyplomowej na kierunku edukacja wczesnoszkolna, tytuł mojej pracy Najczęściej stosowane zabawy matematyczne na lekcji matematyki w klasie drugiej szkoły podstawowej.
Zastanawiam się nad postawieniem hipotezy do moich
Problemem badawczym mojej pracy jest pytanie
Jakie najczęściej stosowane są zabawy matematyczne na lekcjach matematyki wśród uczniów klasy drugiej szkoły podstawowej.
Po sformułowaniu problemu głównego, wyróżniłam dwa problemy szczegółowe.
1. Ile czasu poświęca się na zabawy matematyczne podczas lekcji?
2. Jak często organizowane są zabawy matematyczne podczas zajęć w klasie drugiej szkoły podstawowej?
W celu poznania odpowiedzi na interesujące mnie problemy postawiłam
następujące hipotezy:
1. Czas przeznaczony na zabawy matematyczne podczas lekcji powinien zostać wydłużony.
2. Dwa razy w tygodniu są organizowane zabawy matematyczne podczas lekcji matematyki.
Co myślicie o tych hipotezach? Moja praca mgr była typowo naukowa. Nie mam kompletnie pojęcia czy dobrze to zrozumiałam.
Pozdrawiam