Jestem w trakcie "wykańczania teczki". Czy ktoś mógłby rzucić okiem na moje punkty i ustosunkować się do ich poprawności (bądź niepoprawności )

?
§ 8 ust.2 pkt.1
Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły.1. Zapoznanie się z procedurą awansu zawodowego, prawem oświatowym regulującym wymogi awansu oraz zapoznanie się ze sposobem dokumentowania działalności nauczyciela.
2. Analiza dokumentów i opracowań, które powstają w szkole: Statut Szkoły, Szkolny Program Wychowawczy oraz Szkolny Zestaw Programów Nauczania.
3. Udział w formach doskonalenia zawodowego i wykorzystanie nabytej wiedzy i umiejętności w praktyce.
4. Dbałość o wystrój i wyposażenie sali przedszkolnej
5. Monitorowanie osiągnięć uczniów przez tworzenie diagnoz lub wykorzystywanie publikowanych diagnoz.
6. Pełnienie funkcji wychowawcy oddziału przedszkolnego
7. Promowanie szkoły, zdolności i umiejętności uczniów w środowisku lokalnym przez organizację imprez i uroczystości oraz przygotowanie uczniów do konkursów.
8. Stosowanie metod aktywizujących w pracy pedagogicznej
§ 8 ust.2 pkt. 2
wykorzystanie w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej
Wykorzystanie komputera do prowadzenia dokumentacji pracy dydaktyczno – wychowawczej.
Wykorzystanie Internetu, technologii komputerowej i sprzętu audiowizualnego jako źródła uatrakcyjnienia pracy z uczniami.
§ 8 ust.2 pkt.3
Umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem z innymi nauczycielami, w tym przez prowadzenie otwartych zajęć, w szczególności dla nauczycieli stażystów i nauczycieli kontraktowych, prowadzenie zajęć dla nauczycieli w ramach wewnątrzszkolnego doskonalenia zawodowego lub innych zajęć.1. Gromadzenie i opracowywanie własnych materiałów przydatnych w pracy nauczyciela oraz udostępnianie ich zainteresowanym nauczycielom.
2. Prowadzenie zajęć otwartych dla zainteresowanych nauczycieli
3. Współorganizowanie posiedzeń zespołu wychowania przedszkolnego mających na celu: analizę programów nauczania, przygotowanie i przeprowadzenie diagnoz, imprez przedszkolnych i wymianie własnych doświadczeń.
4. Prowadzenie spotkań z rodzicami mających na celu zapoznanie z problemami i specyfiką szkoły oraz z problemami i potrzebami uczniów, a także prezentację osiągnięć uczniów.
§ 8 ust.2 pkt.4aOpracowanie i wdrożenie programu działań edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych związanych odpowiednio z oświatą, pomocą społeczną lub postępowaniem w sprawach nieletnich.
1. Opracowanie i wdrożenie programu adaptacyjnego dla dzieci 3-letnich
2. Opracowanie i realizacja programów pracy rewalidacyjnej i rewalidacyjno-wychowawczej
§ 8 ust.2 pkt.4c
Poszerzanie zakresu działań szkoły, w szczególności dotyczących zadań dydaktycznych, wychowawczych lub opiekuńczych.1. Udział w programie mobilności kadry edukacji szkolnej w ramach programu PO WER
2. Organizacja charytatywnej zbiórki plastikowych nakrętek
3. Prowadzenie zajęć społecznych w trakcie Ferii zimowych
4. Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach godzin z art.42 KN
5. Organizacja wyjazdu na Zieloną Szkołę.
6. Organizowanie imprez kulturalnych dla środowiska lokalnego.
7. Włączanie się w realizację ogólnopolskich programów edukacyjnych
§ 8 ust.2 pkt.4e
Wykonywanie zadań na rzecz oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich we współpracy z innymi osobami, instytucjami samorządowymi lub innymi podmiotami.1. Współpraca z dyrekcją, wychowawcami klas, nauczycielami, pedagogiem oraz logopedą szkolnym.
2. Współpraca z poradnią psychologiczno – pedagogiczną
3. Współpraca z PCPR i Kuratorem Sądowym.
4. Współpraca z Policją i Strażą Pożarną.
5. Pozyskiwanie sponsorów i środków finansowych na dofinansowanie realizacji zadań szkoły i Samorządu Uczniowskiego.
6. Promowanie wśród młodzieży idei wolontariatu.
7. Wykonywanie z Samorządem Uczniowskim kartek świątecznych dla byłych pracowników szkoły, ludzi samotnych i innych.
§ 8 ust. 2 pkt 4 lit. f Uzyskanie innych znaczących osiągnięć w pracy zawodowej
1. Nagroda Dyrektora Szkoły w roku 2015
2. Podziękowania od organizatorów konkursów, akcji charytatywnych
§ 8 ust.2 pkt.5
Umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów edukacyjnych, wychowawczych lub innych, z uwzględnieniem specyfiki, typu i rodzaju szkoły, w której nauczyciel jest zatrudniony.Opis 2 przypadków