Nie da się zintegrować treści, ale też nie wszystkie treści z podstawy programowej są dla lekko upośledzonych w 4 klasie

Nie dość, że oki, podstawa niby jest ta sama, ale to, co dla zdrowych jest w podstawie wymaganiami podstawowymi, to dla lekko wymaganiami ponadpodstawowymi to jeszcze - np. w 4 klasie dla zdrowych są ułamki zwykłe, zarówno dodawanie, jak i odejmowanie, to dla lekko - masz tylko porównanie obrazowe np 1/2 a 1/4, dzielenie elementów na 4, 3 i 2 równe cześci - i ułamek jest na takiej zasadzie.
Żaden problem, by uczeń miał swoje książki i robił swoje zadania - wy robicie ułamki "zaawansowane", a dzieciak upośledzony - na swoim poziomie. Jeśli czegoś w jego programie nie ma, dajesz np. zadania z treścią, by ćwiczyło rozwiązywanie. Da się to zrobić bez problemu, trzeba tylko chcieć
