gigi1981 pisze:Co do metod i form nauczania "Malgala" to uwierz mi na słowo (jak nie wierzysz to sięgnij po fachową literaturę z w-fu ) inne są metody wykorzysttwane w lekcji wf a inne w lekcji matematyki.
Są inne, ale
pytanie o metody i formy nauczania może brzmieć tak samo, prawda?

Tylko inaczej na nie
odpowie nauczyciel fizyki, a inaczej wuefu.

gigi1981 pisze:Bo nikt mnie nie przekona że nauczyciel matematyki czy tam ekonomii, ma takie same pytania, zagadnienia, kryteria ( przepisy MSiT dot wycieczek sportowych, rgaznizacji imprez sportowych - to mam na myśli) jak nauczyciel wf-u czy trener!
Ależ my Cie naprawdę nie chcemy przekonywać! Ja osobiście chciałam Ci tylko wytłumaczyć, że podczas egzaminu awansowego można zadawać nauczycielowi pytania
nie tylko dotyczące bezpośrednio przedmiotu, którego uczy.
gigi1981 pisze:Pytanie z jak dlugo trwa rok szkolny, jest śmieszne. I tak szczerze która z was miała takie pytanie lub na tym poziomie ptania.
A tak szczerze - znałabyś odpowiedź, gdyby nie było jej przy pytaniu? Wiesz, z czego to wynika, gdzie jest odpowiedni przepis prawny? Moim zdaniem 90 % nauczycieli myli okres roku szkolnego z okresem zajęć dydaktycznych. Sama myliłam.

Pytanie zatem sensowne, moim zdaniem.
Spróbuję jeszcze wymyślić kilka pytań "z wuefu":
- Jaka jest specyfika oceniania na lekcjach wuefu?
- Jakie formalności należy wykonać przed wyjazdem z grupką uczniów na zawody sportowe?
- Jak postępować w razie wypadku na wuefie?
- Jakie są Pani wymagania na ocenę celującą w klasie ...
- Jak motywuje Pani uczniów do ćwiczeń?
- Jakie ćwiczenia i gry na lekcjach wuefu są najbardziej atrakcyjne dla uczniów i dlaczego?
- Jak odkrywa Pani i rozwija talenty sportowe uczniów?
Dalej uważasz, że nauczyciel ekonomii może nie znać specyfiki pracy na wuefie? Zaznaczam, że nie mam zamiaru się wymądrzać, bo merytorycznie poległabym pewnie na pierwszym lepszym pytaniu. Myślę jednak, że dla potrzeb awansu nie muszę być wuefistą, aby doradzać wuefiście.
