A gdzie będziesz odbywał taką praktykę ? Jeśli w podstawówce, to dzieciaki po raz pierwszy usłyszą o takim czasowniku, być może po raz pierwszy w ogole zetkną się z pojęciem czasownik modalny. Ale chyba "Can/can't" jest wcześniej. Jeśli w gimnazjum, będzie to podejrzewam czysta formalność, bo dzieciaki to znają. Ja zawsze odwoływałem się do "have to" i porównywałem obie konstrukcje. Po wytłumaczeniu zrób z dzieciakami kilka ćwiczeń.
A przepraszam, teraz doczytalem się, że chodzi o kl5

Więc zacznij wstępem, co to czasownik modalny, albo poleceniem, "dzieciaki czym charakteryzuje się czas."can" " i zrobcie ze 2 zdania na przypomnienie, w taki spsób, żeby przypomnieć dzieciom, że forma jest taka sama dla wszystkich osób. Później wprowadź must, na początku mysle, ze w zdaniach twierdzących i pytaniach, zróbcie kilka zdań na tablicy. A potem, wprowadziłbym "musn't " i też kilka przykładów. I lekcja zleci

Na końcu podsumowanie

Tak mi się wydaje, bo nie pracowalem w podstawowce

Sztuka jest pokarmem duszy.