Witajcie!
Mam następującą sytuację: jest super-zdolna, 15-letnia uczennica klasy 1 liceum z rozszerzonym programem nauczania z chemii. W TRZY miesiące opanowała cały materiał do końca szkoły. Potwierdziła swoją wiedzę na egzaminie i ogólnopolskim konkursie. Zaznaczam, że w gimnazjum przeszła od razu z klasy I do III.
Po rozmowie z nią i z dyrekcją podjęliśmy decyzję o wdrożeniu indywidualnego trybu nauczania (I.T.N.).
Potrzebujemy teraz wsparcia merytorycznego w postaci propozycji programowych do realizacji, taki program nauczania dla poziomu nad-rozszerzonego z chemii.
Myślałem o programie dla I roku studiów, ale tam chemia zasadniczo wykładana jest wielowątkowo - osobno ogólna, fizyczna, kwantowa, organiczna itp.
Pomóżcie proszę i wskażcie jakiś kierunek, bo to wykracza poza moją wiedzę i umiejętności...