Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Ankieta przeznaczona dla wychowawców świetlicy szkolnej
Szanowni Państwo!
Zwracam się z prośbą o wypełnienie ankiety na temat działalności świetlicy szkolnej i prowadzonych w niej metod pracy. Proszę o odpowiedzi na przedstawione pytania. Ankieta ma na celu określić czy świetlica szkolna pełni kompensacyjną rolę, czy też nie.
Jest ona anonimowa, a opinia Państwa będzie dla mnie ważną wskazówką w doskonaleniu pracy świetlicy.
1. Kobieta Mężczyzna
2. Jak długo Pani/Pan pracuje w świetlicy szkolnej?
a) poniżej roku
b) 1 – 3 lat
c) 3 – 5 lat
d) 5 – 10 lat
e) powyżej 10 lat
3. Czy do świetlicy szkolnej uczęszczają w większości uczniowie z brakami?
a) dydaktycznymi
b) wychowawczymi
c) inne……………………………………………………………………………
d) nie występują
4. Jakie metody zajęć prowadzi Pani/Pan w celu wyrównania braków dydaktycznych?
a) żywe słowo (czytanie literatury, pogadanka, rozmowa kierowana)
b) gry i zgadywanki „memo”
c) zespołowe odrabianie prac domowych
d) indywidualna praca z uczniem
e) nauka i śpiewanie piosenek
f) inne
g) nie prowadzę
5. Jakie metody zajęć prowadzi Pani/Pan w celu wyrównania braków wychowawczych?
a) czytanie utworów literackich
b) czytanie bajek terapeutycznych
c) gry i zabawy ruchowe
d) inne (jakie?)………………………………………………………………………………
e) nie prowadzę
6. W jakich zajęciach świetlicowych wg Pani/Pana dzieci najbardziej rozwijają mowę?
a) słuchanie utworów literackich
b) śpiewanie piosenek
c) zabawy z rówieśnikami
d) inne (jakie?)……………………………………………………………………….
7. Czy uczniowie sprawiający problemy wychowawcze chętnie biorą udział w zajęciach świetlicowych?
a) tak
b) raczej tak
c) raczej nie
d) nie
8. Czy wg Pani/Pana dzieci czują się bezpiecznie w świetlicy szkolnej?
a) tak
b) raczej tak
c) raczej nie
d) nie
9. Czy wg Pani/Pana świetlica szkolna sprzyja wszechstronnemu rozwojowi?
tak
a) rzadko kiedy
b) nie
Jeśli tak, to dlaczego?.................................................................................................
………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………
10. Czy wg Pani/Pana zajęcia świetlicowe wzbogacają wiadomości dzieci o otaczającym ich świecie?
a) tak
b) nie
Jeśli tak, to dlaczego?.................................................................................................
………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………
11. Czy wg Pani/Pana zajęcia świetlicowe mają wpływ na wychowanie dziecka?
a) tak
b) nie
Jeśli tak, to dlaczego?.................................................................................................
12. Czy wg Pani/Pana świetlica szkolna pełni rolę kompensacyjną?
a) tak
b) nie
Jeśli tak, to dlaczego?.................................................................................................
Dziękuję za wypełnienie ankiety
mgr Agnieszka Narazińska – Buczkowska