Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
LOOK 2 UNIT 5
Utwórz stopień wyższy podanych przymiotników:
bad………………………………. dirty…………………………………………….
big……………………………….. brave…………………………………………..
good……………………………. thin……………………………………………..
lucky……………………………. expensive……………………………………
popular…………………………. interesting…………………………………..
Z podanych wyrazów ułóż zdania, używając przymiotników w stopniu wyższym:
I / young / my teacher …………………………………………………………………………………………………
Anne / tall / Kate………………………………………………………………………………………………………….
chemistry / bad / maths………………………………………………………………………………………………
Tokyo / noisy / Warsaw……………………………………………………………………………………………….
dogs / intelligent / cats ………………………………………………………………………………………………..
Ułóż zdania i pytania dotyczące planów na przyszłość w czasie present continuous:
Tomek / play football / on Saturday……………………………………………………………………………..
She / visit a friend / in June…………………………………………………………………………………………..
Ben / not study / this evening ………………………………………………………………………………………
I / walk home / tonight ………………………………………………………………………………………………..
When / they / go on holiday? ……………………………………………………………………………………….
Napisz, w jakim sklepie możesz kupić te produkty:
newspaper……………………………………. parrot……………………………………………
bread…………………………………………….. medicine………………………………………
T-shirt …………………………………………… doll………………………………………………..