Dodaj publikację
Autor
Joanna Sawicka
Data publikacji
2015-11-22
Średnia ocena
0,00
Pobrań
43

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

unit 5
 Pobierz (docx, 12,3 KB)

Podgląd treści

LOOK 2 UNIT 5

Utwórz stopień wyższy podanych przymiotników:

bad………………………………. dirty…………………………………………….

big……………………………….. brave…………………………………………..

good……………………………. thin……………………………………………..

lucky……………………………. expensive……………………………………

popular…………………………. interesting…………………………………..

Z podanych wyrazów ułóż zdania, używając przymiotników w stopniu wyższym:

I / young / my teacher …………………………………………………………………………………………………

Anne / tall / Kate………………………………………………………………………………………………………….

chemistry / bad / maths………………………………………………………………………………………………

Tokyo / noisy / Warsaw……………………………………………………………………………………………….

dogs / intelligent / cats ………………………………………………………………………………………………..

Ułóż zdania i pytania dotyczące planów na przyszłość w czasie present continuous:

Tomek / play football / on Saturday……………………………………………………………………………..

She / visit a friend / in June…………………………………………………………………………………………..

Ben / not study / this evening ………………………………………………………………………………………

I / walk home / tonight ………………………………………………………………………………………………..

When / they / go on holiday? ……………………………………………………………………………………….

Napisz, w jakim sklepie możesz kupić te produkty:

newspaper……………………………………. parrot……………………………………………

bread…………………………………………….. medicine………………………………………

T-shirt …………………………………………… doll………………………………………………..