arnowa pisze:Przytoczę jedynie wykładnię Ministra Edukacji Narodowej, chociaż nie będę się spierał czy jest ona oficjalna, czy formalna. Minister pisze tak: Wymagania stawiane uczniom posiadającym orzeczenie Poradni Psychologiczno Pedagogicznej wskazujące na konieczność dostosowania wymagań edukacyjnych do ich potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych podstawa programowa obowiązuje tylko w takim stopniu, w jakim jest to możliwe z uwagi na występujące u nich trudności w uczeniu się.
I nad czym tu się rozwodzić? To po pierwsze nie sprawia wrażenia wykładni, a jedynie stanowi opinię przełożonego resortu edukacji. Chociaż akurat zdarza się tak, że różne urzędy publikują różne opinie, zalecenia i wskazówki nie wskazując, czy nadają im charakter wykładni, czy też nie. Prof. Płeszka o tym wspomina.
Abstrahując od charakteru tego, co napisał minister, co tutaj wymaga roztrząsania? Nie jestem w stanie tego napisać w prostszy sposób, mogę co najwyżej to powtórzyć. Gdzie tutaj wynika obowiązek przygotowania indywindualnego toku nauczania dla
każdego ucznia, co postulowałeś?
Wcześniej pisałeś o rozporządzeniu ministra. Teraz przytaczasz nam coś, co stanowi jego wypowiedź. Zatem wskaż jeszcze łaskawie, czy stanowi to treść rozporządzenia, czy też zostało gdzieś opublikowane wśród dokumentów resortu.