Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Projekt
Instrukcja do projektu
1. Temat projektu:
Poradnik zdrowego trybu życia nastolatka „Na zdrowie”
– praktyczne zastosowania matematyki.
2. Czas przygotowania: 3 tygodnie
3. Termin prezentacji: ………….
4. Propozycje realizacji tematu:
- przygotuj poradnik zdrowego trybu życia nastolatka, w którym przedstawisz praktyczne zastosowania matematyki,
- możesz ułożyć i rozwiązać ciekawe zadania matematyczne, zamieścić przykłady diet, propozycję jadłospisu, przykład śniadania, które zjadasz oraz jego wartość energetyczną, rebusy, krzyżówki itp.,
- zamieść własne uwagi i wnioski oraz rady dla innych,
- postaraj się, aby twoja praca była barwna, ciekawa i estetycznie wykonana (możesz zamieścić np. zdjęcia, rysunki, ciekawostki, wiersze, prezentacje multimedialne, tabele, wykresy itp.).
5. Źródła informacji, z których możesz korzystać:
- encyklopedie,
- książki (w których znajdziesz np. piramidę zdrowia, tabele kaloryczności produktów, wartość odżywczą produktów),
- opakowania różnych produktów (skład procentowy),
- czasopisma (tabele kalorii, diety).
6. Formy opracowań:
- książeczka (poradnik),
- album,
- broszura,
- gazetka,
- prezentacja multimedialna itp.
7. Kryteria oceny projektu:
- spełnienie wszystkich wymogów instrukcji 1 – 10 pkt
- oryginalność (liczba własnych pomysłów) 1 – 10 pkt
- estetyka wykonania prac 1 – 10 pkt
- systematyczność pracy, terminowość 1 – 10 pkt
- ciekawy sposób prezentacji 1 – 10 pkt
8. Praca powinna zawierać również następujące informacje:
- członkowie grupy,
- wykorzystanie źródeł informacji,
- własne spostrzeżenia i uwagi.
Projekt
Instrukcja do projektu
9. Temat projektu: „Podróż do JEDYNKI”.
10. Czas przygotowania: 3 tygodnie
11. Termin prezentacji: ………………
12. Propozycje realizacji tematu:
- przedstaw wybrane dane dotyczące szkoły: liczba uczniów, nauczycieli, oddziałów, liczba drzwi, okien, liczba komputerów, liczba sal lekcyjnych, wymiary klas, daty ważniejszych wydarzeń szkolnych,
- ułóż i rozwiąż zadania matematyczne o szkole (np. na temat kółek zainteresowań, księgozbioru szkolnego, stołówki itp.),
- postaraj się, aby twoja praca była barwna, ciekawa i estetycznie wykonana (możesz zamieścić np. zdjęcia, rysunki, wywiady, wiersze, piosenki, prezentacje multimedialne, tabele, wykresy itp.).
13. Miejsca, które możesz odwiedzić, aby uzyskać informacje odnośnie projektu:
- Biblioteka Szkolna,
- sekretariat szkoły.
14. Źródła informacji, z których możesz korzystać:
- strona internetowa szkoły,
- czasopisma,
- kroniki.
15. Formy opracowań:
- albumy,
- broszury,
- gazetki,
- prezentacje multimedialne.
16. Kryteria oceny projektu:
- spełnienie wszystkich wymogów instrukcji 1 – 10 pkt
- oryginalność (liczba własnych pomysłów) 1 – 10 pkt
- estetyka wykonania prac 1 – 10 pkt
- systematyczność pracy, terminowość 1 – 10 pkt
- ciekawy sposób prezentacji 1 – 10 pkt
17. Praca powinna zawierać również następujące informacje:
- członkowie grupy,
- miejsca, które odwiedziliście,
- wykorzystanie źródła informacji,
- własne spostrzeżenia i uwagi.