Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Plan pracy Samorządu Uczniowskiego SP
na r. szk. 2005/2006
Opracowanie:Jadwiga Kosiba, Rada Samorządu Uczniowskiego
|L.p. |Zadania i sposób realizacji |Termin realizacji |Odpowiedzialni |Efekty wychowawcze |
|1. |Wznowienie działalności Samorządu | IX 2005 r. |Opiekun |Umiejętność korzystania |
| |Uczniowskiego | | |z przysługujących praw. |
| |Organizacja spotkania: | | | |
| |- wybór Rady Samorządu Uczniowskiego | | | |
|2. |Wybór uczniów do poszczególnych sekcji:| IX 2005 r. |Opiekun |Rozwijanie potrzeby działania. |
| | | | |Gotowość do współpracy |
| |sekcji prac społeczno- użytecznych | | |i współdziałania. |
| |sekcji kulturalno- oświatowej | | | |
| |sekcji sportowej | | | |
| |Ustalenie założeń do planu pracy na | | | |
| |bieżący rok szkolny 2005/2006. | | | |
|3. |Wspólne opracowanie planu działań | X 2005 r. |Opiekun |Umiejętność planowania. |
| |Samorządu Uczniowskiego w roku szkolnym| |Rada Samorządu | |
| |2005/2006. | | | |
|4. |Przedstawienie Planu Pracy Samorządu. | X 2005 r. |Opiekun |Aktywne i twórcze uczestnictwo w |
| | | |Rada Samorządu |życiu społecznym. |
|5. |Uzupełnienie wiadomości o szkolnych | X 2005 r. |Opiekun |Znajomość reguł i mechanizmów |
| |dokumentach: | | |działających w szkole. |
| |Statut szkoły | | | |
| |Plan wychowawczy szkoły | | | |
| |Wewnątrzszkolny system oceniania | | | |
|6. |Rozwijanie zainteresowań i zdolności |Cały rok |Wychowawcy klas |Rozwijanie potrzeby pomocy |
| |uczniów: | |Opiekunowie kół |koleżeńskiej. |
| |Udział uczniów w kołach zainteresowań. | |Opiekun Samorządu | |
| |Angażowanie się uczniów w | |Uczniowskiego | |
| |przedsięwzięcia Samorządu Uczniowskiego| | | |
| |wynikające z planu pracy szkoły. | | | |
|7. |Dbanie o estetykę szkoły i otoczenia: |Cały rok |Opiekun |Odpowiedzialność za szkołę i jej |
| |Pełnienie dyżurów w czasie przerw na | |Sekcja porządkowa |zewnętrzny wizerunek. |
| |terenie szkoły. | | |Rozwijanie nawyku gospodarności. |
| |Porządkowanie wyznaczonych terenów. | | |Rozwijanie szacunku do |
| |Dbanie o wystrój klas i korytarzy. | | |poszanowania wspólnego dobra. |
|8. |Otaczanie opieką uczniów mających |Cały rok | |Rozwijanie poczucia |
| |problemy w nauce: | |Samorządy klasowe |odpowiedzialności. |
| |Organizacja pomocy koleżeńskiej | | | |
| |doraźnej i stałej. | | | |
|9. |Przestrzeganie zasad "bezpiecznej |Cały rok |Opiekun |Przestrzeganie zasad kultury w |
| |szkoły" | |Policjant |różnych sytuacjach. |
| | | |Sekcja higieny |Dbanie o kulturę języka |
| | | |Sekcja kulturalno-oświatowa|codziennego. |
|10. |Skrzynka problemów: |Cały rok |Opiekun |Diagnozowanie przyczyn problemów |
| |Aktualizacja "skrzynki problemów" - | |Rada Pedagogiczna |występujących w danej grupie |
| |pytania i odpowiedzi. | |Rada Samorządu |społecznej (w klasie, w szkole, w|
| |Przygotowywanie odpowiedzi na pytania i| | |grupie samorządowej). |
| |problemy poruszane przez uczniów. | | | |
|11. |Zorganizowanie "Tygodnia zdrowia": |Marzec |Opiekun SU |Promowanie zdrowego stylu życia. |
| |Spotkanie z pielęgniarką |kwiecień |Nauczyciel bibliotekarz | |
| |Ogłoszenie konkursu plastycznego |2006 r. |Sekcja higieny | |
| |promującego zdrowy styl życia | |Wychowawcy klas | |
|12. |Udział w szkolnych, rejonowych i |Cały rok |Opiekun SU |Umiejętność dzielenia się z |
| |ogólnopolskich akcjach charytatywnych: | |Sekcja prac |potrzebującymi. Bezinteresowne |
| | | |społeczno-użytecznych |działanie na rzecz innych. |
|13. |Wykonanie stroików bożonarodzeniowych i|Grudzień 2005r. |Opiekun SU |Kultywowanie pięknego zwyczaju |
| |złożenie życzeń wszystkim nauczycielom | |Rada Samorządu |składania życzeń |
| |i pracownikom szkoły | | | |
|14. |Organizacja konkursów na terenie |W ciągu ...