Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
BADANIE DOJRZAŁOŚCI DO UCZENIA SIĘ MATEMATYKI NA SPOSÓB SZKOLNY
Prowadzący badanie:
Imię i wiek dziecka:
Data prowadzenia badania:
I. DZIECIĘCE LICZENIE
1. sprawne liczenie i odróżnianie liczenia błędnego od poprawnego
sposób wykonania próby przez dziecko:
ocena wykonania (poziom):
2. porównywanie dwóch zbiorów i ustalanie, w którym jest więcej elementów
sposób wykonania próby przez dziecko:
ocena wykonania (poziom):
3. rozumienie i stosowanie umowy w grze
sposób wykonania próby przez dziecko:
ocena wykonania (poziom):
4. umiejętność wyznaczania wyniku dodawania i odejmowania w zakresie 10 „w pamięci” lub na palcach
sposób wykonania próby przez dziecko:
ocena wykonania (poziom):
II. OPERACYJNE ROZUMOWANIE NA POZIOMIE KONKRETNYM W ZAKRESIE:
1. ustalania stałości ilości nieciągłych
sposób wykonania próby przez dziecko:
ocena wykonania (poziom):
2. porządkowania elementów w zbiorze przy wyznaczaniu konsekwentnych serii
sposób wykonania próby przez dziecko:
ocena wykonania (poziom):
3. ustalania stałości masy (tworzywa)
sposób wykonania próby przez dziecko:
ocena wykonania (poziom):
4. ustalania stałości długości przy obserwowanych przekształceniach
sposób wykonania próby przez dziecko:
ocena wykonania (poziom):
5. ustalania stałej objętości cieczy przy transformacjach zmieniających jej wygląd
sposób wykonania próby przez dziecko:
ocena wykonania (poziom):
III. OGÓLNA DIAGANOZA DOJRZAŁOSCI DO UCZENIA SIĘ MATEMATYKI: