Dodaj publikację
Autor
Katarzyna Pinkowicz
Data publikacji
2009-12-18
Średnia ocena
5,00
Pobrań
591

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

BADANIE DOJRZAŁOŚCI DO UCZENIA SIĘ MATEMATYKI NA SPOSÓB SZKOLNY - arkusz.
 Pobierz (doc, 34,0 KB)

Podgląd treści


BADANIE DOJRZAŁOŚCI DO UCZENIA SIĘ MATEMATYKI NA SPOSÓB SZKOLNY
Prowadzący badanie:
Imię i wiek dziecka:
Data prowadzenia badania:

I. DZIECIĘCE LICZENIE
1. sprawne liczenie i odróżnianie liczenia błędnego od poprawnego
sposób wykonania próby przez dziecko:

ocena wykonania (poziom):

2. porównywanie dwóch zbiorów i ustalanie, w którym jest więcej elementów
sposób wykonania próby przez dziecko:

ocena wykonania (poziom):

3. rozumienie i stosowanie umowy w grze
sposób wykonania próby przez dziecko:

ocena wykonania (poziom):

4. umiejętność wyznaczania wyniku dodawania i odejmowania w zakresie 10 „w pamięci” lub na palcach
sposób wykonania próby przez dziecko:

ocena wykonania (poziom):

II. OPERACYJNE ROZUMOWANIE NA POZIOMIE KONKRETNYM W ZAKRESIE:

1. ustalania stałości ilości nieciągłych
sposób wykonania próby przez dziecko:

ocena wykonania (poziom):

2. porządkowania elementów w zbiorze przy wyznaczaniu konsekwentnych serii
sposób wykonania próby przez dziecko:

ocena wykonania (poziom):

3. ustalania stałości masy (tworzywa)
sposób wykonania próby przez dziecko:

ocena wykonania (poziom):

4. ustalania stałości długości przy obserwowanych przekształceniach
sposób wykonania próby przez dziecko:

ocena wykonania (poziom):

5. ustalania stałej objętości cieczy przy transformacjach zmieniających jej wygląd
sposób wykonania próby przez dziecko:

ocena wykonania (poziom):

III. OGÓLNA DIAGANOZA DOJRZAŁOSCI DO UCZENIA SIĘ MATEMATYKI: