Dodaj publikację
Autor
Joanna Białek
Data publikacji
2010-04-27
Średnia ocena
3,00
Pobrań
408

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Niniejsza publikacja została opracowana w celu zbadania poziomu umiejetności uczniów kasy 4 po I semestrze nauczania wg programu "Matematyka 2001". Publikacja zawiera również kartotekę testu opracowaną, na podstawie p. B. Niemierki, oraz kryteria oceniania. Pozwla określić pozim umiejetności uczniów w kategoriach A,B,C,D.
 Pobierz (pdf, 512,3 KB)

Komentarze

etr, 2014-02-25, ocena:

dobrze by było więcejwersji

Podgląd treści

Sprawdzian dla klasy 4 po semestrze I rok szkolny 2009/2010

……………………………………………………….

Nazwisko i imię ucznia






……………………………………

data













































































































































:6 = 9

- 36= 47 23× = 92

(26 – 21) × 6 – 3 × 7 =………………………………………
(7+8) × 4 = ………….………………………………..

Zadanie 1. (4 pkt.)
Wpisz w kratkę brakującą liczbę.
46+ = 63

Zadanie 2. (4 pkt.)
Oblicz:
56:9 + 49 = ……………………………..
4 × 6 – 12 + 3 = ……………………………………..
Zdanie 3. (2 pkt.)
Na zajęcia gimnastyki uczęszcza 15 dziewcząt i 3 razy mniej chłopców. Ile dzieci uczestniczy w zajęciach gimnastyki?











Odp. ………………………………………………………………………………………………………
Zadanie 4. (2pkt.)
Do sklepu zamówiono 250 kg cukru i o 250 kg więcej mąki. Ile kilogramów produktów zamówiono do sklepu?











Odp. ………………………………………………………………………………………………………
Zdanie 5. (4pkt.)
Oblicz sposobem pisemnym.
523
- 45




Zadanie 6 ( 4pkt.)
Uzupełnij brakujące cyfry.
9 4 6
+ 8 4
2 5 8 1
6 8 8 4



468: 3

381
× 23

538
+ 85













































Opracowanie: mgr Joanna Białek – nauczycielka matematyki i informatyki

Strona 1







Zadanie 7. (2pkt.)
Iloraz liczb 76 738 i 37 powiększ 28 razy. Jaką liczbę otrzymałeś?







Zadanie 8. (4 pkt.)
Używając symboli: II,












































































wypisz dwie part odcinków równoległych i dwie pary prostopadłych.







































































………………….…………………………

……………………………………………..

………………..………………………………

Zdanie 9. (1 pkt.)
Pokoloruj parę odcinków równoległych.


Zdanie 10. (1 pkt.)
Pokoloruj parę odcinków prostopadłych

Zdanie 12. (4 pkt.)
Oblicz w pamięci:
38 + 102 =………………… 125 + 39 = …………………. 111 – 10 = ……………………….. 185 – 49 = …………………………..

Zadanie 11. ( 2pkt.)
Za 6 filiżanek i 3 talerzyki zapłacono 96 zł. Za 6 filiżanek i 7 talerzyków zapłacono 112 zł. Ile kosztuje filiżanka, a ile
talerzyk?


















Odp.: …………………………………………………………………………………………….









































































































































































































































Opracowanie: mgr Joanna Białek – nauczycielka matematyki i informatyki

Strona 2

Kartoteka sprawdzianu

Poziom
wymagao
P
P
P
P
P
PP
PP
PP
P
P
P
PP

Nr
zad.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Razem

Klasa 4

Kategoria
celów
A
B
B
B
A
C
C
D
B
B
C
D

Forma
zadania
L
K
K
R
K
L
R
R
L
L
K
R

punktacja

4
4
2
2
4
4
2
4
1
1
4
2
34

A – zapamiętanie wiadomości

B – zrozumienie wiadomości

C – stosowanie wiadomości w sytuacjach typowych

D – stosowanie wiadomości w sytuacjach problemowych










A – 8pkt.
B – 10 pkt.
C – 10 pkt.
D – 6 pkt.

Oceny :
34 – 32 cel.
31 – 26 bdb.
25 – 21 db.
20 – 15 dst.
14 – 8 dop.
0 – 7 ndst.

Opracowanie: mgr Joanna Białek – nauczycielka matematyki i informatyki

Strona 3