Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
SCHEMAT PUNKTOWANIA TESTU DIAGNOZUJĄCEGO
PO PIERWSZEJ KLASIE GIMNAZJUM
|NR ZADANIA |OPIS CZYNNOŚCI |PUNKTY |
|1a |Zamiana ułamka dziesiętnego na zwykły |1 p |
| |Podanie poprawnego wyniku |1 p |
|1b |Zamiana ułamka zwykłego na dziesiętny |1 p |
| |Podanie poprawnego wyniku |1 p |
|2 |Poprawne obliczenie iloczynu |1 p |
| |Poprawne obliczenie ilorazu |1 p |
| |Zapisanie wyniku w notacji dziesiętnej |1 p |
|3 |Poprawne podstawienie |1 p |
| |Obliczenie wartości liczbowej |1 p |
|4 |Zsumowanie wartości z kolumny kwota operacji |1 p |
| |Ustalenie salda na dzień 23.12.07 |1 p |
| |Odliczenie od stanu konta opłaty za Sylwestra |1 p |
| |Udzielenie poprawnej odpowiedzi |1 p |
|5 |Zastosowanie poprawnej metody |1 p |
| |Podanie prawidłowego wyniku |1 p |
|6 |Zastosowanie poprawnej metody |1 p |
| |Podanie prawidłowego wyniku |1 p |
|7 |poprawnie obliczone pole trapezu |1 p |
| |poprawnie obliczone pole równoległoboku |1 p |
| |poprawnie obliczone pole trójkąta |1 p |
|8 |ułożenie równania |1 p |
| |Rozwiązanie równania |1 p |
| |Udzielenie odpowiedzi |1 p |
|9 |Narysowanie trójkąta prostokątnego |1 p |
| |Obliczenie długości przeciwprostokątnej |1 p |
| |Podanie poprawnej odpowiedzi |1 p |
|10a |Zastosowanie poprawnej metody |1 p |
| |Podanie prawidłowego wyniku |1 p |
|10b |Zastosowanie poprawnej metody |1 p |
| |Podanie prawidłowego wyniku |1 p |
Punktacja testu:
0 – 8 bardzo niski poziom opanowania wiadomości
9 -14 niski poziom opanowania wiadomości
15 – 21 dostateczny poziom opanowania wiadomości
22 -27 dobry poziom opanowania wiadomości
28 – 30 bardzo dobry poziom opanowania wiadomości
TEST DIAGNOZUJĄCY Z MATEMATYKI
PO KLASIE PIERWSZEJ GIMNAZJUM wersja A
Imię i nazwisko …………………............................................. klasa ………………
Data: ………………. ocena .........................
Nr zad |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 |razem | |Liczba pkt. za zad. |4 |3 |2 |4 |2 |2 |3 |3 |3 |4 |30 | |Liczba uzyskanych punktów | | | | | | | | | | | | |
Zadanie 1.
Wykonaj działanie
a) [pic] i wynik wyraź w ułamku zwykłym
Rozwiązanie: ………………………………………………………………………………..
b) [pic] i wynik wyraź w ułamku dziesiętnym.
Rozwiązanie: ………………………………………………………………………………..
Zadanie 2.
Wykonaj działania i wynik podaj w postaci ułamka dziesiętnego:
[pic]
Zadanie 3. Oblicz wartość wyrażenia -3(2a + b) dla a = 2 , b = -3
Zadanie 4. [pic] Zapisz obliczenia.
Odp. ………………………………………………………………………………………….
Zadanie 5. Pani Anna za wykonanie umowy o dzieło zarobiła brutto 1200zł. Firma odprowadziła podatek w wysokości 20% tej kwoty. Ile pieniędzy netto otrzymała pani Anna?
Odp. ………………………………………………………………………………………….
Zadanie 6. Czterokilogramowy proszek do prania przed promocją kosztował 25zł. Podczas promocji jego cenę obniżono o 3zł. O ile procent obniżono cenę proszku?
Odp. ………………………………………………………………………………………….
Zadanie 7.
Oblicz pola narysowanych wielokątów.
a) b) c)
[pic][pic]
Zadanie 8.
Za trzy jednakowe zeszyty i długopis Jacek zapłacił 18 złotych. Długopis ...