Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
ewawid, 2011-09-10
Pierwszy przykład jest chyba trochę bez sensu, skoro wysokość trapezu jest dłuższa niż ramię... Uczeń klasy 6 może nie będzie wiedział, że nie istnieje taka figura. Rozumiem,że chodzi tu tylko o ćwiczenie obliczania obwodów bądź pól figur
iwonawu17, 2011-09-11
Raczej kilka przykładów jest bez sensu, jak można umieszczać rysunki figur z tak nieprzemyślanymi danymi, raczej nie podniesie to inteligencji naszych i tak kiepsko myślących uczniów.
Zad.1 Oblicz obwód i pole każdej figury oraz podaj jej nazwę:
5m
a)
10m
3m 2m
6m
d)
8 km
5km 13km
10km
15km
20dm
g)
10cm
160cm 12dm
60dm
b)
7dm
3dm 5dm
22dm
e)
51dm 120cm
10dm 30dm
h)
7km 3km
4000m
5km
2000m
c)
12cm
9cm 11cm
6cm
18cm
f)
130mm
25cm
12cm
17cm
2cm
i)
325m
14m 32m
475m