Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Scenariusz przyjęcia uczniów klasy 4 w poczet starszych uczniów szkoły.
(Zeus i Hera siedzą przy stole. On znudzony, ona poprawia makijaż)
Zeus: Siedzimy na tej górze parę tysięcy lat, już wszyscy o nas zapomnieli. Co za nudy!(Hera nie zwraca na niego uwagi)Kobieto! Słyszysz co mówię!?
Hera: (Spokojnie dalej się maluje) Słyszę, słyszę- codziennie to samo.
Zeus: (nagle zauważa zgromadzonych uczniów) Hero popatrz! Ktoś na nas patrzy. Oni nas chyba nie znają. Gapią się jak sroka w kość.
Hera: (Przerywa robienie makijażu) A rzeczywiście wyglądają na zdziwionych. No to przedstaw nas! Na co czekasz!
Zeus Jesteśmy parą bogów czczonych przez ludzi w starożytności. Ja jestem Zeus-pan świata, a to Hera- moja żona.
Hera: Wydaje mi się, że widzę wśród was jakieś nowe twarze. Skoro my się przedstawiliśmy to teraz może wy nam się zaprezentujecie. Pokażcie co potraficie i czy już można was uważać za uczniów klasy 4.
Zeus: (zaciera ręce) A ja się trochę rozerwę przy okazji.
(Pojawiają się dwa amorki ze skrzydełkami, łukami, mają kręcone włosy np. z waty. Amorki zapowiadają kolejne zadania dla uczniów klasy 4 i zapraszają kolegów do ich wykonania . Można podzielić uczniów na grupy i wtedy wykonują zadania wspólnie co jest mniej stresujące niż zadania indywidualne.)
Zadanie nr 1
Amorek: Zeus bardzo lubi tańce i muzykę. Rozweselić go spróbują( tu padają imiona dzieci , które wezmą udział w zadaniu. Zadanie polega na tym, że dziewczęta tańczą wcześniej przygotowany , prosty układ a uczniowie klasy 4 próbują włączyć się do tańca)
Zadanie nr 2
Amorek: Teraz określimy stopień samodzielności następujących reprezentantów klasy 4(wymienia imiona uczniów . Zadanie polega na tym, że uczniowie jedzą płatki kukurydziane z papierowej tacki bez użycia rąk)
Zadanie nr3
Amorek: Teraz ocenie będzie podlegała zwinność (wymienia imiona uczniów. Dzieci przechodzą pod nisko trzymaną poprzeczką)
Zadanie nr4
Amorek: A teraz próba wytrzymałości, której zostaną poddani( wymienia imiona uczniów, którzy będą skakać na skakance przez pół minuty)
Zadanie nr5
Amorek: W kolejnej próbie musicie udowodnić, że umiecie sobie radzić w trudnych sytuacjach. Zapraszamy( wymienia imiona uczniów, którzy wyławiają bez użycia rąk pływające w talerzu kawałki jabłek)
Amorek: To już wszyscy uczniowie pokazali co potrafią. Co ty na to Zeusie?
Zeus: Tak dobrze sobie poradzili, ze możemy ich przyjąć do społeczności szkolnej starszych uczniów. Ogłaszam waas pełnoprawnymi uczniami klasy 4!.
Na zakończenia uczniowie klasy 4 otrzymują słodkie upominki.