Dodaj publikację
Autor
Agata Szarek
Data publikacji
2014-01-27
Średnia ocena
0,00
Pobrań
94

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plik zawiera scenariusz pasowanie na gimnazjalistę z podziałem na część oficjalną i artystyczną. Ponadto umieszczone są w nim również zadania dla asystentów oraz materiał do wykorzystania podczas występów.
 Pobierz (docx, 20,5 KB)

Podgląd treści

Część oficjalna

Maciek:

-Proszę wszystkich o uwagę – rozpoczynamy uroczystość. Witają Państwa: Alicja

Ala:

- i Maciej

Maciek:

- Baczność! Poczet sztandarowy Miejskiego Gimnazjum nr ..... w ........... wprowadzić!

- Do Hymnu Państwowego!

- Po Hymnie!

Ala:

- Drodzy Państwo, koleżanki i koledzy. Na dzisiejszej uroczystości serdecznie witam Dyrekcję, grono pedagogiczne, a szczególnie witam was, koleżanki i koledzy – uczniowie klas pierwszych.

3 września przekroczyliście mury naszej pięknej szkoły, a dziś oficjalnie zostaniecie włączeni w naszą społeczność gimnazjalną.

Maciek:

- Baczność! Przedstawiciele klas pierwszych do aktu ślubowania wystąpić!

- Do ślubowania!

„My uczniowie klas pierwszych Miejskiego Gimnazjum nr 3 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego ślubujemy:

Zachowywać się zawsze w sposób godny młodego Polaka - Ala

Dbać o honor i tradycje szkoły - Maciek

Kulturalnie zachowywać się w szkole i poza nią - Ala

Dbać o piękno ojczystej mowy - Maciek

Okazywać zawsze szacunek dorosłym oraz koleżankom i kolegom -Ala

Rzetelnie i systematycznie pracować nad poszerzeniem swojej wiedzy- Maciek

- Po ślubowaniu!

Ala:

- Proszę przewodniczących klas pierwszych wystąpić do wręczenia aktów ślubowania.

- Proszę o zabranie głosu Dyrektora Szkoły Pana ......................................... i wręczenie aktów ślubowania.

wręczenie aktów ślubowania

Maciek:

- Dziękuję!

- Baczność!

- Poczet sztandarowy Miejskiego Gimnazjum nr ...... w .......... wyprowadzić!

- Spocznij!

- Dziękuję!

- A teraz zapraszam na część artystyczną.

Część artystyczna

Piosenka 1 (Ala i Julia)

Maciek:

- Dziękujemy. Przed Państwem wystąpiła Alicja i Martyna w utworze pt. „Almost lover”

Przed kilkoma minutami byliśmy świadkami bardzo podniosłej uroczystości – ślubowania naszych młodszych kolegów, chociaż tak naprawdę nikt nie zapytał nas, starszych kolegów tej szkoły o zdanie. Sami więc musimy sprawdzić, czy nadajecie się na uczniów naszego gimnazjum.

Ala:

- Poddamy was kilku próbom. Sprawdzimy waszą wiedzę, szybkość, wytrzymałość i ... umiejętność dobrej zabawy.

- W prowadzeniu konkursów pomogą nasi koledzy i koleżanki z klas drugich, którzy dobrze wiedzą, co znaczy spryt, szybkość, wytrzymałość i dobra zabawa.

Maciek:

- Wasze poczynania będzie śledzić i oceniać komisja w składzie: Pani ................................................... .

- Zaprezentujcie się jak najlepiej! Życzymy Wam powodzenia!

Ala:

- Przed wami jeszcze chwila relaksu przy utworze instrumentalnym, który zaprezentuje uczeń klasy 1e – ................................

Łyżwiarka (Julia)

Zapraszam do pierwszej konkurencji: - Zadanie „Kto pierwszy, ten lepszy”.

- Proszę 2 uczniów klas pierwszych o podejście i wylosowanie koperty z hasłem. Zadanie polega na ułożeniu haseł z rozsypanki i przyklejenie na kartonie. Kto pierwszy podniesie gotowy plakat do góry, ten wygrywa.

UWAGA! START!

---------------

Dziękujemy! To zadanie jako pierwsi wykonali reprezentanci klasy ....................... .Proszę o odczytanie hasła.

Proszę kolejne drużyny o odczytanie swoich haseł. (Julia podchodzi do kolejnych drużyn)

- Dziękuję.

!!!(Jeśli jakaś drużyna nie wykona zadania, Julia podchodzi i mówi: Wasze hasło brzmiało: ...............................................)

HASŁA: 1. „ Każdy może być grzeczny, wystarczy ...