Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
EWALUACJA PROGRAMU NAUCZNIA „MATEMATYKA Z PLUSEM”
Program nauczania „Matematyka z plusem” umożliwia realizację zadań stawianych w podstawie programowej. Mieści się w realizacji wizji i misji szkoły. Współgra z innymi programami przedmiotowymi np.: z historii, przyrody.
Program nauczania ma precyzyjnie określone cele nauczania, jasny i zrozumiały język, logiczny układ treści, gwarantuje ciągłość kształcenia.
Program nauczania jest dostosowany do możliwości uczniów, zgodny ze współczesnymi osiągnięciami odpowiednich dyscyplin naukowych, motywujący kreatywny, dostosowany do potrzeb społecznych, zgodny z koncepcja nauczyciela, dostosowany do bazy dydaktycznej szkoły.
Programowi szkoły towarzyszy bogata oferta podręczników, funkcjonalny przewodnik dla nauczyciela, atrakcyjna oferta metod pracy, system oceniania pozwalający badać wszystkie obszary działania ucznia.
Program nauczania w jasny i precyzyjny sposób określa kompetencje jakie uczniowie powinni zdobyć na danym etapie nauczania, pozwala na korelację z treściami z innych przedmiotów uwzględnia wymagania na różnym poziomie, stwarza możliwość ewaluacji, spełnia wymagania określone w standardach wymagań egzaminacyjnych.
EWALUACJA PROGRAMU NAUCZNIA „TECHNIKA Z WYCHOWANIEM KOMUNIKACYJNYM ”
Program nauczania „Technika z wychowaniem komunikacyjnym” umożliwia realizację zadań stawianych w podstawie programowej. Mieści się w realizacji wizji i misji szkoły. Współgra z innymi programami przedmiotowymi np.: z historii, przyrody, plastyki.
Program nauczania ma precyzyjnie określone cele nauczania, jasny i zrozumiały język, logiczny układ treści, gwarantuje ciągłość kształcenia.
Program nauczania jest dostosowany do możliwości uczniów, zgodny ze współczesnymi osiągnięciami odpowiednich dyscyplin naukowych, motywujący kreatywny, dostosowany do potrzeb społecznych, zgodny z koncepcja nauczyciela, nie jest dostosowany do bazy dydaktycznej szkoły.
Programowi szkoły towarzyszy bogata oferta podręczników, niestety mało funkcjonalny przewodnik dla nauczyciela, system oceniania pozwalający badać wszystkie obszary działania
ucznia.
Mirosław Rzepka