Dodaj publikację
Autor
Monika Bańburska
Data publikacji
2014-05-26
Średnia ocena
5,00
Pobrań
310

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Sprawozdanie z dodatkowych zajęć matematycznych wraz  z oceną efektywności.
 Pobierz (docx, 12,0 KB)

Podgląd treści

Sprawozdanie z zajęć matematycznych w klasie VI

w roku szkolnym 2012/2013 wraz z oceną efektywności

W ramach art. 42 KN realizowane były zajęcia matematyczne w wymiarze 1 godz. tygodniowo w klasie VI. Na zajęcia uczęszczało 6 uczniów. Głównym celem zajęć było uruchomienie możliwie wszystkich zmysłów w dążeniu do rozwijania ciekawości świata. Dzieci ćwiczyły czytanie ze zrozumieniem, rozwiązywały łamigłówki matematyczne i ciekawe zadania wymagające koncentracji uwagi uczniów, spostrzegawczości, pamięci oraz logicznego myślenia. Zagadnienia poruszane na zajęciach były również częściowo skorelowane z treściami zajęć przedmiotowych z matematyki, choć w większym stopniu uczniowie pracowali z powtórkowymi zestawami zadań przygotowującymi ich do sprawdzianu po szkole podstawowej.

Zajęcia rozwinęły umiejętność matematycznego myślenia, planowania i organizowania własnych działań, wdrożyły do systematycznej  pracy Niektórzy uczniowie poczynili postępy, mają większą motywację do pracy.

Uczennica … brała udział w konkursie przedmiotowym z przedmiotów matematyczno – przyrodniczych i przeszła do etapu powiatowego, w którym zajęła V miejsce, uzyskała również najwyższą ocenę końcoworoczną z matematyki. Postępy w nauce poczyniła także……, która została wdrożona do systematycznej pracy. Odzwierciedleniem tego były uzyskiwane pozytywne oceny cząstkowe.

Na uwagę zasługuje także praca ucznia ….., który na zajęciach pracował wytrwale, chętnie, posiadał ciekawe spostrzeżenia oraz różne sposoby rozwiązań zadań.