Dodaj publikację
Autor
Wioletta Krawczak
Data publikacji
2017-04-22
Średnia ocena
0,00
Pobrań
104

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Scenariusz rozpisany jest na parę uczniów (dziewczyna i chłopak). Chłopak jest zwolennikiem święta zakochanych, a dziewczyna wręcz przeciwnie. W dialogu pomiędzy nimi zawarte są tytuły piosenek, które śpiewają poszczególne klasy. Koncert może spełniać funkcję konkursową.
 Pobierz (doc, 55,0 KB)

Podgląd treści


Scenariusz koncertu walentynkowego

R Witamy serdecznie (pokazują wystawę serc) wszystkich zgromadzonych na dzisiejszym koncercie walentynkowym. Mają go zaszczyt poprowadzić dla państwa → Wiktoria
W i Remigiusz
R Jak widzę na sali sami fani nadchodzącego święta
W Prawie (pokazuje gestem, że nie jest fanką)
R Czy wiecie skąd pochodzi nazwa Walentynki?
W Nie, ale znając Ciebie to zaraz nam powiesz.
R A i owszem.
Walentynki (ang. Valentine's Day) to coroczne święto zakochanych przypadające 14 lutego. Nazwa pochodzi od św. Walentego, postaci tajemniczej, wokół której narosło mnóstwo legend i przesądów.

Jeden z przekazów mówi, iż Walenty był księdzem, gdy cesarz rzymski Klaudiusz Gocki wydał przepis zakazujący legionistom armii rzymskiej żenić się. Odważniejsi z nich znajdowali pomoc właśnie u Walentego, który udzielał im i ich wybrankom ślubów w najskrytszej tajemnicy. Niestety cesarz, dowiedziawszy się o złamaniu dekretu, skazał Walentego na męczeńską śmierć. 

Inne podanie opisuje go, jako młodzieńca niosącego pomoc prześladowanym chrześcijanom, za co miał zginąć na arenie rozszarpany przez dzikie zwierzęta. Oczekując w więzieniu na śmierć, miał on zostawić swej ukochanej list będący pierwszą walentynką podpisując go „Twój Walenty”.

Dziś obchodzimy Walentynki wysyłając anonimowe kartki lub wręczając drobne upominki osobom, które darzymy gorącym uczuciem.
(daje walentynkę w postaci dwóch drobnostek i mówi)
Skarbie mówić dużo by się chciało, ale czasu bardzo mało, mówię krótko węzłowato – ja Cię kocham, co Ty na to?

W Phi, wielkie mi rzeczy
R Nie, to nie są wielkie rzeczy tylko „Małe rzeczy” i to w wykonaniu klasy 4a
śpiewają
R Słuchaj tak tu sobie stoimy. A może byśmy poszli na romantyczny spacer?
W Ty chyba oszalałeś! Jest zimno, dokąd Ty chcesz iść?
R Pójdźmy jedną z dzikich plaż
W Nigdzie nie idę. „Na jednej z dzikich plaż” to ja widziałam klasę 4b
śpiewają
R No dobrze. Nie chcesz ze mną iść to, chociaż powiedz, że mnie kochasz
W Że mnie kochasz
R Nie no. Możesz powiedzieć – kocham Cię?
W „Mogę wszystko nic nie muszę” – klasa 5a
śpiewają
(podchodzą do mikrofonu – ona przodem, on za nią)
R Królowo moja …
W Królową to ja nie jestem, ale mogę być „Księżniczką”. A oto moi dworzanie – klasa 5b
śpiewają

R Ty, ale ten dwór to Ty masz chyba „Pożyczony”
W No i co z tego
R Kto Ci go pożyczył?
W Klasa 6a
śpiewają
W I jak Ci się podobali?
R Jak na pożyczonych to całkiem nieźli
W Ale wiesz co, Ci tutaj (pokazuje w kierunku kolejnej klasy) to nie są pożyczeni ...